احتمال جدایی ۱۰ بازیکن از میلان

جدایی چندین بازیکن از میلان قطعی و یا محتمل به نظر می رسد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دلو اسپورت، اولویت های میلان در بازار نقل و انتقالات تابستانی خرید یک وینگر راست، یک مهاجم گلزن و یک هافبک میانی است. روبن لوفتوس چیک یکی از اهداف روسونری برای خط میانی به حساب می آید اما مصدومیت های او می تواند مشکل ساز شود. کارنی چوکوومکا، دیگر هافبک چلسی که در تابستان قبل نیز مورد توجه میلان قرار گرفته بود و همچنین پالاسیوس از بایرلورکوزن دو گزینه دیگر این باشگاه ایتالیایی به شمار می روند.

آخرین وضعیت پرونده انتقال مهدی طارمی به تیم فوتبال میلان

مدیران میلان می خواهند با بازیکنانی که برای پروژه این باشگاه حیاتی نیستند خداحافظی کنند. از بین سه بازیکن قرضی به نام های آستر فرانکس، سرجینیو دست و تیمو باکایوکو فقط نفر اول شانس کمی برای ماندن دارد درحالی که جدایی دو نفر بعدی قطعی است. احتمال فروش بازیکنی مثل دیووک اوریگی که انتظارات را برآورده نکرده و یا یاسین عدلی که زمان بازی زیادی نداشته را نیز نمی توان رد کرد.

زلاتان ابراهیممویچ دیگر بازیکنی است که ماندنش قطعی نیست زیرا باید مشخص شود او بازنشسته می شود، می ماند و یا به تیمی دیگر می رود. میرانته و تاتاروشانو، دو دروازه بان باتجربه میلان نیز با توجه به اتمام قراردادشان جدا خواهند شد. در نهایت سه بازیکن به نام های فوده بالو توره، جونیور مسیاس و آنته ربیچ در صورت داشتن پیشنهادهای مناسب می توانند روسونری را ترک کنند. به نظر می رسد مهاجم کروات روزهای آخر حضورش در دیاوُلو را می گذراند. شارل دکتلار نیز با توجه رقم پرداخت شده برای او، جایی نخواهد رفت و فصل آتی فرصت دیگری برای اثبات توانایی های خود خواهد داشت. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1181155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =