شافعی: پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی هم برنامه دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعاً گرفتن جام قهرمانی حذفی یک رکورد شیرین و دست نیافتی دیگر در این فصل برای پرسپولیس است و همه برای این مهم جانانه تلاش خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمود شافعی، درباره دیدار پرسپولیس و نساجی در آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قهرمان شدن پرسپولیس در اختیار خودش است و فقط باید مقابل نساجی به پیروزی برسد تا جام را بگیرد. با توجه به اینکه این فصل مشکلات زیادی از سوی تیم‌ها و برخی کارشکنی‌ها در روند قهرمانی پرسپولیس به وجود آمد، اما هیچ سدی هم نتوانست مانعی در قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایجاد کند.

ایستگاه پایانی لیگ برتر/ جام قهرمانی به دست پرسپولیس خواهد رسید؟

وی ادامه داد: امیدوارم بازی پرسپولیس با نساجی در آخرین هفته لیگ برتر یک روز به یادماندنی و خاطره‌انگیز دیگر برای پرسپولیسی‌ها باشد. چون گرفتن ششمین قهرمانی طی ۷ سال، یک رکورد دست نیافتنی خواهد بود و سال‌ها درباره سال‌های اوج پرسپولیس صحبت خواهند کرد.

شافعی با اشاره به اینکه قهرمانی پرسپولیس در این فصل پاک‌ترین قهرمانی‌ها تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود، عنوان کرد: باتوجه به اینکه دیدار پرسپولیس و نساجی یک بازی حساس است، به طور حتم نساجی یک بازی جانانه و مردانه را مقابل پرسپولیس ارائه خواهد کرد. پرسپولیس به حساسیت جدولی واقف است و بازیکنان می‌دانند که برای قهرمان شدن بدون حرف و حدیث در لیگ برتر باید به بهترین شکل فرامین تاکتیکی کادر فنی و مربیان را در زمین پیاده کنند.

پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی هم برنامه دارد

کارشناس فوتبال در مورد اینکه پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی هم برنامه دارد، تصریح کرد: پرسپولیس ابتدا تمرکزش گرفتن قهرمانی در لیگ برتر است و به طور حتم بعد از دیدار با نساجی در لیگ برتر، کادر فنی و گل‌محمدی با تفکر، برنامه‌ریزی و شیوه‌ای دیگر، برای قهرمانی جام حذفی حرکت خواهد کرد تا دل هواداران را بیشتر شاد کنند. قطعاً گرفتن جام قهرمانی حذفی یک رکورد شیرین و دست نیافتی دیگر در این فصل برای پرسپولیس است و همه برای این مهم جانانه تلاش خواهند کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: فکر نمی‌کنم پرسپولیس از رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حذف شود، چون تمامی مراحل صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه پرسپولیس به درستی انجام شده و خللی در دریافت مجوز صورت نگرفته است. این اتفاقات زیبنده فوتبال ایران نیست که با این همه ظرفیت و توانایی در فوتبال ایران، دو تیم بزرگ آسیا از لیگ قهرمانان حذف شوند.

نمی‌شود خوشبینانه به قهرمانی در جام ملت‌ها نگاه کرد

شافعی در مورد اینکه تیم ملی شرایط سختی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دارد، خاطرنشان کرد: با اینکه تیم ملی فوتبال ایران قرعه راحت و آسانی در گروه خودش دارد، اما در مراحل حذفی این رقابت‌ها کار سختی مقابل تیم‌های قدرتمند قاره آسیا خواهد داشت. تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت‌ها کار دشوار و سختی را پیش‌رو دارد و نمی‌شود خوشبینانه به قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌ها نگاه کرد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1181903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =