سرمربی آرسنال:  غمگینم اما قهرمانی را به منجسترسیتی تبریک می‌گویم

سرمربی آرسنال، می‌گوید او و شاگردانش با قهرمانی منچسترسیتی روز غم‌انگیزی را تجربه کردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آرسنال در بازی هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در خانه ناتینگهام فارست به میدان رفت و با نتیجه ۱-۰ شکست خورد.

این شکست موجب شد تا فاصله ۴ امتیازی آرسنال با منچسترسیتی در صدر جدول رده‌بندی حفظ شود و قهرمانی شاگردان پپ گواردیولا قطعی شود.

میکل آرتتا ضمن حسرت برای از دست رفتن شانس قهرمانی لیگ برتر به منچسترسیتی تبریک گفت:"اول از همه به منچسترسیتی برای قهرمانی تبریک می‌گویم، اما این روز غم انگیزی برای ماست."

رفع اتهام ستاره آرسنال از شرط بندی

اکنون باید با واقعیت روبرو شویم، امروز یک گل خوردیم و آنقدر خوب نبودیم که آن‎‌ها را شکست دهیم. می‌توانستیم سه ساعت بازی کنیم و باز هم گل نزنیم.

این شکست بر عهده من است و من آن را قبول می‌کنم. وقتی همه چیز زیباست عالی است، وقتی نیست، این ورزش است. تعداد گل‌هایی که اخیرا دریافت کرده‌ایم برای ما هزینه داشته، اما نمی‌توانیم گناه را گردن کسی بیندازیم. ما باید به عنوان یک تیم بهتر می‌بودیم و در چند هفته اخیر کوتاهی کرده‌ایم.

این فوتبال است. روز بسیار غم‌انگیزی است، ما ۱۱ ماه است که با این هدف کار کرده‌ایم و این همه روز در اوج بوده‌ایم. ما مسابقه داده‌ایم اما کافی نبوده‌ایم. حالا باید خوب شویم. بسیار دردناک است. باید راهی برای بالا بردن روحیه بازیکنان پیدا کنم و هفته سختی در پیش داریم.

مطمئناً راهی برای این کار پیدا خواهیم کرد. امروز فقط غم وجود دارد... آدم‌هایی را می‌بینی که کار زیادی انجام می‌دهند و اعتقاد دارند.

از اتفاقی که در آنفیلد افتاد شروع شد. گل‌های زیادی دریافت کرده‌ایم. ما در آن دیدارها ۱۶ گل خوردیم. شما نمی‌توانید آن را حفظ کنید. هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد.

بله، اما این کار ماست، این شغل من است و این چیزی است که این باشگاه لیاقتش را دارد. می‌دانم که در آن سطح نیستیم اما باید راهی پیدا کنیم. تا سه ماه دیگر چیزی تغییر نخواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =