شهریاری: گل‌محمدی در پرسپولیس می‌ماند

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد مسائل مهم این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسین شهریاری، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گویی، در رابطه با قهرمانی پرسپولیس و اعتراضات و صحبت‌های انجام شده توسط رقبای این تیم اظهار داشت: قهرمانی پرسپولیس مسیری داشت که با برنامه طی شده بود؛ برنامه منظمی که از ابتدای فصل انجام شد. اتفاق نظری که در تمام حوزه‌ها بین کادرفنی، باشگاه، هیات مدیره و مدیرعامل وجود داشت نهایتا باعث قهرمانی تیم شد. این نتیجه زحمتی بود که یک سال یک گروه با هم کشیدند. اگر سایر تیم‌ها هم این نظم را داشتند این اتفاق برای‌شان می‌افتاد. تیم‌های رقیب همگی تیم‌های خوب و قابل احترامی هستند، اعتراضاتی که کردند به این دلیل بود که خودشان کارشان را درست انجام ندادند و ناکامی سیستم‌شان به خودشان برمی‌گشت.

سرمربی پرسپولیس: شک ندارم ورزشگاه آزادی پر خواهد شد

وی افزود: تا قبل از هفته بیست و ششم که پرسپولیس سوم بود هیچ حرف و حدیثی وجود نداشت. همه چیز درست بود و همه سازمان‌ها و ارگان‌ها مرتب کار می‌کردند اما پس از بازی هفته بیست و ششم که جدول تغییر کرد و پرسپولیس به صدر جدول آمد حرف و حدیث‌ها شروع شد. برخی از تیم‌ها برای اینکه از زیر فشار خارج شوند و به هواداران‌شان نشان بدهند که ما کارمان را درست انجام داده‌ایم و اتفاق دیگری افتاده است به این سمت فرافکنی کردند.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: به نظرم هواداران تیم‌های رقیب بسیار باهوش و فهیم هستند. آنها می‌دانند که عدم موفقیت تیم‌شان را نباید به گردن سازمان‌های بیرونی بیندازند. تیم‌های بالای جدول بیشترین فرافکنی را داشتند، جایگاه اول و دوم دست آنها بود اگر با برنامه بودند و با دقت بازی می‌کردند مجبور نبودند که به دنبال حواشی بروند. آنها می‌خواهند ذهن هوادار را از ناکامی خود دور کنند. به همین دلیل القا می‌کنند که ما خوب بودیم ولی قهرمان نشدیم در صورتی که اگر خوب بودند نتیجه می‌گرفتند.


شهریاری در رابطه با صحبت‌های حسین خبیری در مورد ساپینتو عنوان کرد: به غلط و درست صحبت‌های آقای خبیری کار ندارم ولی اصل قضیه این است که اگر خوب بازی می‌کردند و نتیجه می‌گرفتند لازم نبود به حواشی بپردازند. این کار اصلا حرفه ای نیست. در تمام دیدارهای حرفه‌ای دنیا، برد و باخت جزئی از بازی است و در پایان هر بازی تیم بازنده به تیم برنده تبریک می‌گوید اما متاسفانه اینجا فرق می‌کند.

وی در خصوص وضعیت کادرفنی پرسپولیس و تمدید قرارداد بازیکنان تصریح کرد: آقای گل‌محمدی یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و در پرسپولیس می‌ماند. در مورد بازیکنان هم آقای مدیرعامل تصمیم می‌گیرند و بعد از آن نتیجه را به جلسات هیات مدیره می‌آورند و بررسی می‌کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت مالکیت این باشگاه پرسپولیس و اخذ مجوز حرفه‌ای گفت: آخرین اخباری که در این رابطه دارم این است که پرسپولیس برای وزارت ورزش و استقلال برای وزارت اقتصاد و دارایی است و در حقیقت مالکیت مشترک ندارند ولی از ادامه داستان بی‌خبرم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =