جشنواره گردشگری خوراک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد

هفتمین جشنواره گردشگری خوراک با محوریت نوآوری و خلاقیت در طبخ خوراک های بومی ایران به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هفتمین جشنواره گردشگری خوراک با محوریت نوآوری و خلاقیت در طبخ خوراک های بومی ایران با حضور دکتر محمد نریمانی راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و جمعی از مسئولان در در سالن همایش های هتل لاله برگزار شد.

دکتر نریمانی راد در این مراسم با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و بزرگداشت روز دختر، از همه عوامل اجرایی جشنواره گردشگری خوراک تقدیر کرد و گفت: از داوران این جشنواره به خاطر اینکه با دقت و ظرافت به بررسی غذاها و شیرینی ها پرداختند، تشکر می کنم.

وی اظهار کرد: اگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب امروز سرآمد مهارت آموزی است، به خاطر تلاش اساتید ودانشجویان است.  

دکتر نریمانی راد با اشاره به رسالت دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مهارت آموزی دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در این پویش پیش قدم است و هدف این است که دانشجویان حین تحصیل به محل های کسب وکار مرتبط با رشته تحصیلی خود رفته و مهارت آموزی را بطور ملموس فرا گیرند تا مهارت لازم برای مشاغل مورد نیاز جامعه را داشته باشند.

گفتنی است در این جشنواره 50 دانشجوی رشته هتلداری در بخش شیرینی پزی و 60 دانشجو در بخش طبخ غذا شرکت کردند که پس از اعلام نتایج توسط داوران، سه نفر در بخش طبخ غذا و سه نفر در بخش شیرینی پزی انتخاب شدند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1182399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =