حضور شرکت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد پلیس هوشمند

نخستین رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری پلیس هوشمند با حضور شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نخستین رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری پلیس هوشمند با حضور شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری افتتاح شد. 

کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق برگزار می‌شود

نمایشگاه پلیس هوشمند با هدف معرفی ظرفیت و توان شرکت‌های مرتبط برای انجام پروژه‌های اعلام شده توسط ستاد فرماندهی فراجا و با حضور 62 شرکت‌ از 20 پارک‌ علم و فناوری در کشور برگزار شده است.

در این نمایشگاه شرکت «پارس جویان آوا» در زمینه شبکه مخابراتی و شرکت «سامانه بهینه مبتکران (پیون)» با ارائه خدمات شهر هوشمند از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند. 

این نمایشگاه در حوزه‌های ارتباطات رادیویی، فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات و ارتباطات، زیرساخت، مراقبت و الکترونیک، تحلیل هوشمند داده (طراحی و پیاده سازی پلتفرم، حکمرانی داده و …)، کشف علمی و هوشمند جرایم، مدیریت و کنترل هوشمند ترافیک، فرماندهی و کنترل هوشمند، فرماندهی و کنترل فضای مجازی (سایبری) با استفاده از هوش مصنوعی، چارچوب جامع معماری سازمانی ICT(سخت افزار، ابزار، نرم افزار، فرآیند، قواعد)، شبکه‌های ارتباطی و پایش و کنترل آنها فعالیت دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =