پرسپولیس حریف استقلال در جام حذفی شد

با برتری تیم فوتبال پرسپولیس برابر هوادار، دربی شماره ۱۰۱ این بار در قالب فینال جام حذفی برگزار می‌شود و شاگردان گل‌محمدی باید به مصاف استقلال بروند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی بین تیم‌های هوادار و پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین آغاز شد که نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت. گئورگی گولسیانی دقیقه 4 از روی نقطه پنالتی و وحید امیری در دقیقه 9، گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

ورمزیار: مهره‌های استقلال از پرسپولیس بهترند

ترکیب هوادار: محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، عزت‌الله پورقاز، مهدی عبدی، حسین صادقی، نیما انتظاری، سپهر روزی‌طلب، محمدمهدی مهدی‌خانی، مسعود شجاعی، محمدجواد محمدی و سعید سحرخیزان.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، وحید امیری، مهدی ترابی، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر.

داور: علی صفایی.

دقیقه 4: مهدی ترابی با نفوذ به داخل محوطه جریمه هوادار با خطای مرتضی منصوری متوقف شد و داور به نشانه پنالتی در سوتش دمید. گئورگی گولسیانی پشت توپ ایستاد و ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 6: پس از یک و دو عالی وحید امیری و عیسی آل‌کثیر، مهاجم پرسپولیس در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان هوادار قرار گرفت که ضربه آل‌کثیر را خالدآبادی دفع کرد.

دقیقه 8: سعید صادقی از سمت چپ خط دفاعی هوادار به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد اما پاس او به دهانه دروازه را پورقاز به بیرون فرستاد.

دقیقه 9: ضربه کرنر سروش رفیعی پشت محوطه جریمه روی پای مهدی ترابی قرار گرفت و ضربه هافبک پرسپولیس با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 9: پس از اشتباه دروازه‌بان و مدافعان هوادار وحید امیری پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک بغل پای ساده دروازه هوادار را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 11: نیما انتظاری با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 18: مهدی ترابی پس از چندین بار پاس‌های تک ضرب سرخپوشان، در داخل محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد و ضربه هافبک پرسپولیس پس از برخورد با پای مدافع هوادار به کرنر رفت.

دقیقه 19: سعید صادقی از سمت راست روی دروازه هوادار سانتر کرد و عیسی آل‌کثیر از روی نقطه پنالتی توپ را با اختلاف کمی به بیرون زد.

دقیقه 21: مهدی‌خانی از سمت چپ خط دفاع پرسپولیس توپ را روی دروازه بیرانوند ارسال کرد که ضربه سر محمدجواد محمدی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 23: حسین صادقی از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس به داخل محوطه جریمه نفوذ و اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او پس از برخورد به گولسیانی به کرنر رفت.

دقیقه 25: ضربه سحرخیزان با نفوذ به داخل محوطه جریمه پرسپولیس و پس از دریبل اسماعیلی‌فر با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 26: عادل باباپور دستیار ساکت الهامی پس از دریافت کارت زرد دوم از کنار زمین اخراج شد.

دقیقه 34: محمدجواد محمدی با نفوذ به داخل محوطه جریمه پرسپولیس با خطای پورعلی‌گنجی متوقف شد و ضربه پنالتی مسعود شجاعی با شیرجه‌ای بلند به کرنر فرستاد.

دقیقه 46: دانیال اسماعیلی‌فر با پاس رو به عقب قصد داشت بیرانوند را صاحب توپ کند که توپ به دروازه‌بان پرسپولیس نرسید و سحرخیزان در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد، اما ضربه بازیکن هوادار با بی‌دقتی به بیرون رفت.

دقیقه 48: بازیکنان پرسپولیس پس از ضربه کرنر هواداری‌ها، ضدحمله سریعی را طرح‌ریزی کردند و 3 بازیکن پرسپولیس با دروازه‌بان هوادار تک‌به تک شدند، اما داور ضربه سعید صادقی که توپ را وارد دروازه هوادار کرده بود، آفساید اعلام کرد.

نیمه دوم

دقیقه 60:در پی ارسال کرنر حسین ابراهیمی روی دروازه پرسپولیس و پس از برخورد با دست علی نعمتی، داور اعلام پنالتی کرد. این بار بابک مرادی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توانست بیرانوند را تسلیم کند تا نخستین گل هوادار به ثمر برسد.

دقیقه 69:سروش رفیعی با یک پاس اشتباه مسعود شجاعی را پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ کرد و ضربه کاپیتان هوادار با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 72: پرسپولیسی‌ها در یک ضد حمله سریع، توسط سعید صادقی در سمت راست محوطه جریمه عیسی آل‌کثیر را صاحب توپ کرد و مهاجم پرسپولیس با یک بغل‌پای زمینی توپ را از بین پاهای خالدآبادی وارد دروازه هوادار کرد.

دقیقه 86: محمدجواد محمدی پشت محوطه جریمه پرسپولیس، بابک مرادی را صاحب توپ کرد و هافبک هوادار در موقعیتی تک‌به تک با هوادار توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =