اعلام نتیجه بررسی مدارک داوطلبان آزمون دستیار فلوشیپ پزشکی

نتیجه بررسی مدارک داوطلبان آزمون دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پزشکی اعلام شد و داوطلبان تا ۹ خرداد فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نتیجه بررسی مدارک آزمون دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ۱۴۰۲ از روز شنبه ۶ خرداد تا روز سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی با نشانی sanjeshp.ir با وارد کردن کد رهگیری قابل مشاهده است.

ویرایش آزمون‌های علوم پزشکی در سال ۱۴۰۲ منتشر شد

تمامی شرکت کنندگان در آزمون که نتیجه بررسی مدارک آنها «مجاز کامل نیست» می توانند با توجه به توضیحات درج شده در سامانه نسبت به تکمیل مدارک خود حداکثر تا تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۲ اقدام کنند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی از داوطلبانی که در مهلت مشخص شده مدارک خود را ارسال می کنند تشکر کرده است. مهلت مذکور بدلیل انجام هماهنگی های اجرایی آزمون قابل تمدید نیست.

آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲ برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ توزیع می شود.

آزمون کتبی به شیوه غیرمتمرکز و به صورت الکترونیک و یا کاغذی روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ در دانشگاه های منتخب برگزار می شود و پس از اعلام کلید سوالات کتبی، دریافت اعتراضات، رسیدگی به اعتراضات آزمون کتبی تا شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ۱۴۰۲، آزمون شفاهی کلیه رشته ها در روزهای از دوشنبه ۲۹ خرداد تا چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ برگزار می شود.

نتایج و مستندات آزمون به دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ ارسال می شود و نتیجه نهایی بعد از بررسی های لازم توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با رعایت مقررات از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون اعلام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =