محدودیت‌های پوششی در دانشگاه هاروارد/ پوشیدن شلوار کوتاه و پاره ممنوع است

پوشیدن صندل و دمپایی لاانگشتی، شلوار کوتاه یا پاره و پیراهن بدون آستین در دانشگاه هاروارد ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، استفاده از لباس متناسب با محیط تنها مختص ایران و برخی از کشورها نیست؛ حتی خارج از کشور نیز قوانین پوششی برای حضور در جوامع مختلف وجود دارد. مثلا نمی‌توانید با همان لباسی که در مهمانی‌های دوستانه حاضر می‌شوید، به محل کار بروید.

رشد پیج‌های استایل دانشجویی در اینستاگرام/ ماجرای دختری که بخاطر نداشتن آرایش طرد شد

در بسیاری از کشورها، قوانین پوششی برای محل کار تعیین شده است و اغلب از پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌ها یا الگوهای خاص اجتناب می‌شود. همچنین در برخی مکان‌های مذهبی، لباس‌های مخصوص یا حتی پوشیدن حجاب اجباریست. 

در دانشگاه‌ها نیز، قوانین پوششی وجود دارد که دانشجویان ملزم به رعایت آن هستند. مثلاً دانشجویان نمی‌توانند با لباس راحتی که در خانه می‌پوشند، سر کلاس درس حاضر شوند. برخی دانشگاه‌ها الگوهای خاصی را برای پوشش تعیین کرده‌اند که دانشجویان برای حضور در دانشگاه باید از آن پیروی کنند. ایسکانیوز در نظر دارد قوانین پوشش در دانشگاه‌های مختلف را بررسی کند

در دانشگاه هاروارد مانند بسیاری از دانشگاه‌های دیگر جهان، قوانین پوششی برای دانشجویان وجود دارد. این دانشگاه به طور رسمی قوانین پوششی خود را تعیین کرده که برای دانشجویان، اساتید و کارکنان الزامی است. به عنوان مثال، در دانشگاه هاروارد پوشیدن لباس‌های نامناسب با نوشته و طرح‌دار ممنوع است و دانشجویان باید از لباس‌های مناسب و منطبق با قوانین دانشگاه استفاده کنند. 

در تصویر زیر، قوانین پوششی در دانشگاه هاروارد آورده شده است:

محدودیت‌های پوششی در دانشگاه هاروارد/ پوشیدن شلوار کوتاه و پاره ممنوع است

انتهای پیام/

کد خبر: 1183190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =