سقوط یک قهرمان / اشک وداع برای لسترسیتی جاری شد

لیگ برتر انگلیس به اتمام رسید تا تیم‌هایی که یک زمان شگفتی‌ساز بودند، از این لیگ خداحافظی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، روز گذشته، هفته سی‌وهشتم لیگ برتر انگلیس برگزار شد. از آن‌جا که قهرمان آن از هفته ۳۶ مشخص شد؛ بیش‌تر تیم‌ها بر سر کسب سهمیه رقابت‌های مختلف و یا برای ماندن در لیگ برتر به رقابت می‌پرداختند.

در انتهای جدول رقابت چهار تیم اورتون، لسترسیتی، لیدز و ساوتهمپتون برای عدم سقوط تا آخرین لحظه مبارزه می‌کردند.

مورینیو از آس‌رم می‌رود

لسترسیتی که در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ قهرمان لیگ برتر انگلیس شده بود، این فصل نتوانست آن طور که باید ظاهر شود و انتظارات هوادارنش را برآورده کند. آنها هفت سال پیش در زمان قهرمانی با کسب ۸۱ امیتاز و با عملکردی درخشان شگفتی‌سازی کردند و تیم‌های قدرتمند را ناکام گذاشتند اما روباه‌ها در این فصل تنها با کسب ۳۴ امتیاز و تحمل ۲۲ شکست به چمپیونشیپ سقوط کردند تا دوباره همچون فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ برای رسیدن به جمع بهترین‌ها تلاش کنند.

اگر به عوامل پسرفت و نقاط ضعف لستر در این فصل اشاره کنیم، باید مسائلی مثل نقل و انتقالات ضعیف، افت کیفی بازیکنان و جابجایی کادرفنی و تغییر سرمربی را عنوان کرد.

دین اسمیت، سرمربی لسترسیتی درباره سقوط این به رده پایین، گفت: این یک ناامیدی بزرگ برای همه تیم است؛ لحظاتی وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد و ما به اندازه کافی از آنها استفاده نکردیم.

به گزارش ایسکانیوز، قهرمان این فصل از لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی بود. منچستری که با گوآردیولا سخت در حال افتخار آفرینی است و با بهترین عملکرد خودش قصد دارد در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا نیز جام کسب کند تا سه‌گانه خود را تکمیل کند و اما در قعر جدول، در کنار لسترسیتی، ساوتهمپتون و لیدز نیز به لیگ پاین‌تر سقوط کردند تا کار خود را در فصل بعد در لیگ چمپیونشیپ انگلیس دنبال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =