جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد استان مرکزی برگزار شد

مراسم جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به مناسبت میلاد فرخنده حضرت امام رضا (ع) در اراک برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به مناسبت میلاد فرخنده حضرت امام رضا (ع) و به همت دفتر نهاد نمایندگی رهبری و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک  با حضور مرتضی قاسمی رئیس و حجت‌الاسلام رسول ظرافت مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، والدین زوجین و دانشجویان در واحد دانشگاهی اراک برگزار شد.

اجرای گروه سرود دختران آیه، مولودی‌خوانی، سخنرانی و خطبه‌خوانی عقد از دیگر برنامه‌های این جشن باشکوه و به یادماندنی بود. در این مراسم با هدیه سفر زیارتی به مشهد مقدس (توسط نهاد رهبری) و سفر سیاحتی به مجتمع فرهنگی و رفاهی رامسر (توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی)، به زوج‌های دانشجو نیز هدایایی اهدا شد.

به پاسداشت طرح فرزند آوری به دو زوج حاضر در مراسم که دارای فرزند بودند، هدایایی به رسم یادگار اهدا شد. محمدامین باقری سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی هم در این آیین حضور داشت.

یکی از برنامه‌های نهاد رهبری در دانشگاه ترویج سنت ازدواج بوده که نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در سال‌های گذشته نیز جشن ازدواج دانشجویی را برگزار کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =