اکبرپور: استقلال باید برای سال بعد تیم قدرتمندتری باشد

پیشکسوت استقلال گفت: از نظر من نقطه ضعف استقلال نداشتن هافبک وسط خوب و دفاع چپ بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا اکبرپور، درباره باخت استقلال مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی با نتیجه ۲-۱ اظهار کرد: به نظر من استقلال موقعیت‌های بیشتری داشت و فوتبال خوبی هم بازی کرد. اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کرد برنده می‌شد. داربی بازی فرصت‌ها است و باید بهترین استفاده را از موقعیت‌ها کرد که پرسپولیس این کار را کرد.

بیانیه مشترک استقلال و پرسپولیس با مواضع جدید

نقاط ضعف استقلال مقابل پرسپولیس

او درباره نقاط ضعف استقلال هم اظهار کرد: نقطه ضعف استقلال دفاع چپ و هافبک وسط بود. کسی را نداشتیم که مهاجم‌ها را با پاس‌های آخر دقیق خوب تغذیه کند. بازیکنان زیاد زحمت می‌کشند ولی در وسط زمین کسی نیست که توپ آخر را به مهاجم‌ها تحویل بدهد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: چندین سال است که ما این نکته را می‌گوییم ولی متاسفانه گوش شنوایی نیست. قبلا بازیکنانی مثل مجتبی جباری را داشتیم که پاس آخر را دقیق می‌دادند اما اکنون کسی را نداریم. 

ساپینتو باید بماند

او در پاسخ به این سوال که آیا با این نتایج ساپینتو باید در استقلال بماند؟ توضیح داد: استقلال فوتبال خوبی باز می‌کرد. به جز داربی‌ها که نتیجه نگرفتیم، ساپینتو نشان داد فوتبال روان و تماشاگر پسند، همراه با نتایج پر گل را در زمین می‌خواهد. به نظرم او باید بماند و نفراتی هم که استقلال نیاز دارد برای فصل بعد به تیم اضافه شوند.

اکبرپور گفت: امیدوارم داوری‌ها هم بهتر بشود. برای این بازی داور خارجی بهتر بود و می‌توانست بهتر سوت بزند. نمی‌خواهیم ارزش داورانمان را پایین بیاوریم، ولی اگر داور خارجی باشد دو تیم سوت‌ها را بهتر می‌پذیرند.

او در پایان گفت: فوتبال همین است و برد و باخت دارد. استقلال باید برای سال بعد تیم قدرتمندتری باشد و دل هواداران را شاد کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1183799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =