منچستریونایتد برای قهرمانی به چه چیز نیاز دارد؟

منچستریونایتد در تابستان تغییر و تحولات زیادی خواهد داشت تا بتواند فصل برای قهرمانی در لیگ تلاش کند.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز پروژه منچستریونایتد به خوبی در حال پیشرفت است. ورود اریک تن هاخ به نقطه عطفی در تاریخ اخیر تیم تبدیل شده است. یونایتد با هدایت سرمربی هلندی به دو فینال جام حذفی و جام اتحادیه رسید و توانست سهمیه لیگ قهرمانان را نیز به دست بیاورد.

ترک پاری‌سن‌ژرمن، بزرگ‌ترین اشتباه زندگی بوفون!

بدیهی است که فصل ۲۳-۲۰۲۲ برای تیم موفقیت آمیز بوده است اما یونایتد باید برای فصل بعد بهتر از این شود.  به نظر می‌رسد که تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر فصل بعد در اولویت یونایتد باشد.

قبل از برنامه‌ریزی  برای فصل آینده، او باید همین الان از شر بازیکنانی خلاص شود: اما کدام‌ها؟ 

کدام بازیکنان منچستریونایتد را ترک خواهند کرد؟

اهداف فوتبالی که اریک تن هاگ برای فصل بعد در نظر گرفته نیازمند این است که یونایتد بازیکنان خوب زیادی نه در زمین بازی بلکه نیمکتش داشته باشد.

آن‌ها در آخرین بازی‌های فصل به لیگ قهرمانان اروپا دست یافتند که موفقیت بزرگی بود اما در اروپا شکست خوردند و به سویا باختند. در آن دیدار خیلی از بازیکنان اصلی یونایتد نبودند و همین باعث شد تا تیم ضربه ببیند و همه متوجه شوند که تیم نیمکت خوبی ندارد. بازیکنانی مانند رشفورد، کاسیمیرو و برونو فرناندس قابل حذف نیستند و وظیفه کادرفنی و تیم مدیریت یونایتد این است که سطح تیم را به طور کلی بالا ببرد.

حداکثر ۱۲ بازیکن می‌توانند باشگاه را ترک کنند

اولین کاری که باید انجام دهید این است که برای اریک تن هاخ  فضایی ایجاد کنید تا بتواند نفرات مدنظر خودش را بخرد و شرایط تیمش را بهبود ببخشد.  بازیکنانی چون هری کین و دکلن رایس هدف یونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی هستند. 

ووت  وخهورست، مارسل سابیتزر و جک باتلند همگی قراردادهای خود را در این تابستان به پایان می‌رسانند و رفتنی هستند. جیدون سانچو، آرون وان بیساکا، فرد، آنتونی مارسیال و اسکات مک‌تومینای همگی آینده‌ای ندارند و ممکن است تیم را ترک کنند.  اکنون باید نام داوید دخئا را به این لیست اضافه کنیم، دروازه‌بانی که هنوز قراردادی با این باشگاه امضا نکرده و قرارداد فعلی او در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد.

هری مگوایر بازیکن دیگری است که به نظر رفتنی است. فیل جونز اعلام کرد که با انتقال آزاد باشگاه را ترک خواهد کرد و احتمالاً همین اتفاق برای اکسل توانزبه و تام هیتون نیز رخ خواهد داد. حداکثر دوازده بازیکن ممکن است در تابستان امسال از اولدترافورد بروند. انقلاب سرخ در راه است.

انتهای پیام

کد خبر: 1184202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =