نمایشی با عنوان «جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان»/ مسئولان قائل به گفت‌وگو نیستند

دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران گفت: برخی مسئولان به دنبال برگزاری نمایشی با عنوان «جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان» در دانشگاه‌ها بوده و به دنبال آسیب شناسی دانشگاه‌ها و بررسی مشکلات نیستند.

علی اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به مراسم پرسش و پاسخ دانشجویی با علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و رئیس شورای اطلاع‌رسانی که روز گذشته (سه شنبه ۱۶ خردادماه) در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: سخنگوی دولت که هیچ؛ ما شاهد سخنرانی بی نتیجه رئیس جمهور یا سایر سران قوای سه گانه کشور در دانشگاه تهران بوده‌ایم.

متن کامل پاسخ‌های سخنگوی دولت به دانشجویان در نشست بسیج دانشجویی دانشگاه تهران

وی در پاسخ به این پرسش که حضور مسئولان در دانشگاه را چگونه ارزیابی می‌کنید، ادامه داد:  آقایان به دانشگاه نمی‌آیند که حرف بشنوند؛ بلکه فقط می‌خواهند پاسخ دانشجویان را آن گونه که دلخواه خودشان است، بدهند. آنها قائل به گفت‌وگو نیستند بلکه فقط قائل گفت هستند. 

دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران با بیان اینکه برخی مسئولان مراسمات دانشجویی را به چشم مراسم‌های خطبه و منبر محور می‌بینند، بیان کرد: بنابراین جلسات و دیدارهای دانشجویان با بهادری جهرمی سخنگوی دولت یا حتی حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور بی‌نتیجه است.

وی با تصریح بر اینکه برخی مسئولان به دنبال برگزاری نمایشی با عنوان «جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان» در دانشگاه‌ها هستند، گفت: مسئولان به دنبال آسیب شناسی دانشگاه‌ها و بررسی مشکلات دانشجویان نیستند. بنابراین به عقیده بنده حضور مسئولان به این صورت در دانشگاه‌ها هیچ کمکی به دانشجویان و کشور نخواهد کرد. 

به گفته اسکندری؛ مقام معظم رهبری بارها  بر حضور مسئولان در دانشگاه‌ها و ارتباط آنان با دانشجویان تاکید کردند. اما حضور اینگونه مسئولان با اهداف و منظور ایشان تفاوت دارد. 

به گزارش ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت روز گذشته در مراسم پرسش و پاسخ با دانشجویان حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1184394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
      0 0
      بخشی از مطلب شما درست است اما بی انصافی نکنیم ابتدا آن عده دانشجویی که برای هیچکس و هیچ مکانی حرمت قائل نیستند را اصلاح کنید بعد دنبال گفت و گو باشیم