غول‌های انگلیس به دنبال جذب امباپه

پس از عدم تمایل فوق ستاره فرانسوی برای تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن، باشگاه‌های متمول اروپایی برای خرید او صف کشیده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دوشنبه شب یک بمب بزرگ نقل و انتقالاتی در فوتبال جهان ترکید و اعلام شد که «کیلیان امباپه» به سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفته قصد فعال‌سازی بند تمدید قرارداد خود را ندارد.

امباپه آب پاکی را روی دست پاری سن ژرمن ریخت

قرارداد امباپه ۲۴ ساله تا سال ۲۰۲۴ با پاریسی‌ها معتبر است، اما بند تمدید یک ساله در آن نیز وجود دارد که فوق‌ستاره فرانسوی اعلام کرده نمی‌خواهد آن را فعال کند.

پاریسی‌ها هم که دوست ندارند امباپه را به صورت رایگان و در تابستان ۲۰۲۴ از دست بدهند، گفته‌اند پیشنهادها برای خرید مهاجم تیم خود را بررسی می‌کنند.

پیشتر رسانه‌های اسپانیایی خبر داده بودند «فلورنتینو پرز» رئیس باشگاه رئال مادرید قصد ندارد برای جذب امباپه در تابستان امسال وارد عمل شود و می‌خواهد او را بدون پرداخت هیچ پولی به سانتیاگوبرنابئو ببرد.

با این حال، رسانه‌های انگلیسی امروز (سه‌شنبه) خبر داده‌اند باشگاه‌های چلسی و منچستریونایتد هم وارد گود رقابت برای جذب امباپه شده‌اند.

روزنامه تایمز چاپ لندن خبر داده «تاد بولی» رئیس آمریکایی و جاه‌طلب باشگاه چلسی علاقه خود را برای خرید امباپه نشان داده و دوست دارد او را فصل آینده در استمفوردبریج ببیند.

روزنامه دیلی میل نیز نوشته در حالی که رسانه‌های قطری از نهایی شدن خریداری منچستریونایتد توسط «سازمان سرمایه‌گذاری قطر» خبر داده‌اند، «جاسم بن حمد آل ثانی» جذب امباپه را در اولویت اهداف نقل و انتقالاتی برای شیاطین سرخ قرار داده است.

امباپه که سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در جام‌های جهانی را در کارنامه دارد، موفق شد در این فصل برای چهارمین بار، عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ یک فرانسه را از آنِ خود کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =