تشکیل دبیرخانه طراحی الگوی نوین تأمین مالی تغذیه و خوابگاه

دبیرخانه طراحی الگوی نوین تأمین مالی تغذیه و خوابگاه دانشجویی در راستای بررسی وضعیت تغذیه و خوابگاه دانشجویی در دانشگاه‌های کشور تشکیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست طراحی الگوی تامین مالی تغذیه و خوابگاه دانشجویی با حضور مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، حسین امامعلی پور مدیر کل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان و جمعی از معاونان و مدیران صاحب نظر امور دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور به مدت دو روز در محل این سازمان برگزار شد.

امامعلی‌پور در این نشست ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک دهه ولایت و امامت گفت: در راستای بررسی وضعیت تغذیه و خوابگاه دانشجویی در دانشگاه‌های کشور و در جهت خدمت‌رسانی مناسب و در شان دانشجویان عزیز، دبیرخانه" طراحی الگوی نوین تأمین مالی تغذیه و خوابگاه دانشجویی" از آذر ماه سال ۱۴۰۱ در سازمان امور دانشجویان ذیل دفتر طرح و برنامه تشکیل شده است.

مدیر کل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان افزود: با تشکیل این دبیرخانه جمعی از کارشناسان برجسته حوزه تغذیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که از نزدیک با حوزه تغذیه و خوابگاه ارتباط داشتند شناسایی و در قالب کمیته تخصصی شروع به تحقیق و مطالعه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همزمان با فعالیت منظم و مرتب کمیته تخصصی، جهت اطلاع از نقطه نظرات مدیریت دانشگاه‌ها و حوزه‌های دانشجویی، موضوع در نشست‌های مختلف مطرح گردید و مقرر شد معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشور طرح های پیشنهادی خود را در حوزه خوابگاه و تغذیه به این دبیرخانه ارسال کنند.

مدیر کل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: اکنون در این نشست ۱۴ طرح پیشنهادی دانشگاه‌های سراسر کشور در حوزه خوابگاه و تغذیه مورد نقد و بررسی صاحب نظران می‌گیرد تا با جمع‌بندی طرح‌های ارائه شده، طرح پیشنهادی سازمان امور دانشجویان جهت اقدامات بعدی تدوین شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1188199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =