جزئیات عرضه اولیه "غمایه" اعلام شد

۱۲ درصد از سهام شرکت «خمیر مایه رضوی» چهارشنبه(۲۱ تیر) در فرابورس ایران عرضه خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، تعداد 28 میلیون و 800 هزار سهم، معادل 12 درصد از کل سهام شرکت «خمیر مایه رضوی» با نماد معاملاتی «غمایه» در روز چهارشنبه(21 تیر) در فرابورس ایران عرضه خواهد شد.

عرضه اولیه در بورس چیست؟ / بهترین زمان برای فروش

بر أساس این گزارش، تعداد کل سهام شرکت خمیر مایه رضوی 240 میلیون سهم است و آستان قدس رضوی و سازمان اقتصادی رضوی متعهدین عرضه و شرکت تامین سرمایه دماوند متعهد خرید آن است.

همچنین صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی فخر رضوی به‌عنوان بازارگردان ایفای نقش می‌کند. شرکت «خمیر مایه رضوی» در تاریخ 24 شهریور 1400 توسط هیات پذیرش اوراق بهادار در بازار دوم فرابورس ایران و به استناد بند 19 و بند 20 ماده 1 پذیرش شد.

بر اساس این گزارش، حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی 1 میلیون سهم بوده و قیمت ارزش‌گذاری شده آن 37 هزار و 394 ریال است.

این عرضه اولیه صرفا برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام و مختلط خواهد بود که گزارش ارزشیابی سهام تهیه شده توسط صندوق را حداکثر تا ساعت 22:00 روز سه‌شنبه 20 تیرماه 1402 به نشانی ایمیل MarketOperation@ifb.ir ارسال کنند.

صرفا صندوق‌هایی (سرمایه‌گذاری و مختلط) مجاز به ورود سفارش در تاریخ عرضه هستند که گزارش ارزشیابی سهام تهیه شده توسط صندوق را حداکثر تا ساعت 22:00 روز سه‌شنبه 20 تیرماه 1402 به نشانی ایمیل MarketOperation@ifb.ir ارسال کنند. درج نام صندوق، کد بورسی صندوق و شماره تماس مدیر صندوق ضروری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1188648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی US ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      0 0
      با این اسم فکر میکنید کسی در آنجا سرمایه گذاری هم میکند؟ اسم قحط بود/