همکاری شرکت فولاد هرمزگان و دفتر مشاوره دانشگاه آزاد بندرعباس

تفاهم نامه همکاری در راستای دادن خدمات مشاوره ای و روانشناسی میان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس و شرکت فولاد هرمزگان برای ایجاد تعامل بهتر و بیشتر منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس گفت: به منظور ارائه خدمات مشاوره به پرسنل و خانواده شرکت فولاد هرمزگان جنوب، این تفاهم نامه به امضای طرفین رسیده است و جهت عملیاتی شدن به مرحله اجرا گذارده شده است.

محمد حیدری نارمندی گفت: دفتر مشاوره دانشجویی  موظف است تا طبق تفاهم نامه با دادن نوبت به پرسنل و کارکنان این شرکت طی هر معرفی نامه حدود 45 دقیقه مشاوره  ارائه کند و بیش از این ساعت نیز شخص مشاوره شونده موظف است  مبلغ مازاد را طبق تعرفه به صندوق دانشگاه  پرداخت نماید.

وی با بیان این که دفتر مشاوره امین دانشگاه دارای مجوزهای لازم فعالیت از ادارات و سازمان های ذیصلاح را دارد افزود: این دفتر با کسب تمام مجوزه های لازم و تیم خبره در حوزه روانشناسی، آمادگی دارد در راستای کسب درآمدهای غیر شهریه ای، با همه ادارات، شرکت های دولتی و خصوصی، سازمان ها و ... تفاهم نامه همکاری امضا کنیم.

حیدری،  ساخت کلینیک روانشناسی و خانه سلامت را از برنامه های مهم این حوزه خواند و گفت: با شروع به ساخت این مجتمع و انتقال بخش های مختلف به مکان مورد نظر، گستردگی خدمات تا سطح وسیعی گسترش خواهد یافت و قادر خواهیم بود به تمام اقشار جامعه نیز خدمات دهیم.

این مسئول دانشجویی و فرهنگی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با داشتن رشته های مختلف در حوزه روانشناسی در مقاطع ارشد و دکتری و اساتید مجرب با درجه دانشیاری و استادیاری دارای پتانسیل و توانمندی بالایی در این حوزه هستند و می تواند خدمات شایات توجه ای را به مردم ارائه نماید.

این مسئول دانشگاهی ابراز امیدواری کرد با همکاری همه بخش ها دانشگاه و مسئولان شهری بتوان  جایگاه خدمت رسانی را و مهم را به خصوص در حوزه روانشناسی و روانشناختی در استان  توسعه دهیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1189184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =