پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجة‌ الاسلام صانعی

حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت در گذشت آیت‌الله‌ آقای حاج شیخ حسن صانعی، آن مرحوم را ثابت قدم و از قدیمی‌ترین اصحاب امام بزرگوار خواندند و از خردمندی و خیرخواهی بعنوان دو خصوصیت بارز آن شخصیت بی‌تظاهر نام بردند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت در گذشت حجةالاسلام‌المسلمین آقای حاج شیخ حسن صانعی، آن مرحوم را ثابت قدم و از قدیمی‌ترین اصحاب امام بزرگوار خواندند و از خردمندی و خیرخواهی بعنوان دو خصوصیت بارز آن شخصیت بی‌تظاهر نام بردند.

پیکر آیت‌الله صانعی در وادی‌السلام قم آرام گرفت

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت جناب حجةالاسلام‌المسلمین آقای حاج شیخ حسن صانعی رحمة‌الله‌علیه را به خاندان مکرم و دوستان و معاشران آن مرحوم و به کلیّه‌ی مرتبطین بیت حضرت امام رضوان‌الله‌علیه تسلیت عرض میکنم.
این مرد وفادار و ثابت قدم از قدیمی‌ترین اصحاب امام بزرگوار و در شمار اولین یاران ایشان در آغاز نهضت و سپس جزو همراهان همیشگی آن بزرگمرد در همه‌ی فراز و نشیب‌های دوران مبارزات تا هنگام پیروزی و پس از آن تا غروب آن آفتاب تابان بود. اینجانب در طول رفاقت دیرین خود با وی، خردمندی و خیرخواهی را دو خصوصیت دیگر این شخصیت بی‌تظاهر و پرکار دانسته و شناخته‌ام.
رحمت و مغفرت الهی شامل حال ایشان باد انشاءالله.

سیدعلی خامنه‌ای

31 تیرماه ۱۴۰۲

انتهیا پیام/

کد خبر: 1190756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =