طرح پویش برای رشته‌های بدون آزمون هم اجرا می‌شود/ معرفی ۲۰۰ دانشجوی واحد رشت به بازار کار  

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه طرح پویش برای رشته‌های بدون آزمون این واحد هم برگزار می‌شود، گفت: در راستای اجرای طرح پویش طی رایزنی با تعدادی از صنایع حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان به این شرکت‌ها معرفی شدند که برخی از آنها موجب انعقاد قرارداد شد.

بتول مهرگان؛ معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: رشته‌های حقوق، روانشناسی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی پزشکی، حسابداری، مترجمی زبان انگلیسی، معماری و عمران در مقطع کارشناسی پیوسته مهمترین رشته‌های بدون آزمون یا همان پذیرش از طریق سوابق تحصیلی هستند.

دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد شیراز بدون آزمون دانشجوی کارشناسی پذیرش می‌کند

وی تصریح کرد: کارشناسی ناپیوسته مهندسی عمران- نقشه برداری در سال جاری به لیست رشته های بدون آزمون اضافه شده است.

مهندسی عمران به فهرست رشته‌های بدون آزمون واحد رشت اضافه شد

مهرگان ادامه داد: حدود ۲۵ درصد سرفصل رشته های بدون آزمون مهارتی هستند ضمن اینکه بالای ۹۳ درصد رشته‌ها در واحد رشت بدون آزمون و حدود ۷ درصد رشته‌ها با آزمون پذیرش می‌شوند که از رشته‌های با آزمون می‌توان به پرستاری، مامایی، میکروبیولوژی، زیست شناسی سلولی ومولکولی، گیاه پزشکی اشاره کرد.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح پویش طی رایزنی با تعدادی از صنایع حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان به این شرکت‌ها معرفی شدند که برخی از آنها موجب انعقاد قرارداد هم شد. 

وی گفت: وجود اساتید برجسته و تمام وقت و همچنین امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی مناسب از وجوه تمایز دانشگاه آزاد رشت با سایر دانشگاه‌هایی است که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دارند و اقداماتی نظیر اعزام کارگروه هایی از سوی دانشکده های واحد از طریق هماهنگی با آموزش و پرورش استان برای معرفی رشته‌های واحد انجام می‌شود. 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1190880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =