آمایش آموزش عالی با به اشتراک گذاشتن امکانات دانشگاه‌های استان‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اهمیت آمایش آموزش عالی گفت: دانشگاه‌ها اگر امکاناتی در اختیار دارند، می‌توانند در اختیار دیگر دانشگاه‌های استان قرار دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم با تاکید بر اهمیت نقش شوراهای آموزش عالی در استان‌ها در بحث آمایش آموزش عالی اظهار کرد: هدف اصلی این کار افزایش میزان بهره‌وری، تنوع رشته‌ها و خدمت رسانی بهتر آموزش عالی به جامعه است که در بحث استفاده از امکانات نیز می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد و دانشگاه‌ها اگر امکاناتی در اختیار دارند، می‌توانند در اختیار دیگر دانشگاه‌های استان قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

۶۰ درصد از نقشه جامع علمی کشور عملیاتی شده است

وزیر علوم همچنین در ارتباط با حمایت از پروژه‌های خیّرساز، خوابگاه‌های متاهلین و تجهیزات خوابگاهی دانشجویان قول مساعد داد.

 فرید نجفی، رئیس دانشگاه گیلان هم در این نشست به ارائه گزارشی از دانشگاه در حوزه‌های مختلف پرداخت و به راه‌اندازی دو دانشکده جدید علوم و فنون نوین دریایی و دانشکده حفاظت از زیرساخت‌ها در دانشگاه گیلان اشاره کرد.

گفتنی است، در این نشست هر یک از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه به ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات خود در حوزه‌های مربوطه پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1193762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =