امتحانات ترم آتی دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود

بیست و یکمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست و یکمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور دکتر محمد علی اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و عباس آقایی مدیر کل منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا در واحد شیراز برگزار شد.

در این نشست علی اکبری با اشاره به برگزاری امتحانات متمرکز دروس ریاضی، شیمی و فیزیک در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشبختانه تجربه برگزاری امتحانات متمرکز این دروس موفق بوده و امکان بررسی نقاط ضعف دانشجویان به لحاظ تحصیلی و نیز نقاط اشکال مدرسین در حین تدریس را وجود دارد.

وی تأکید کرد: در نیمسال آتی برگزاری این شیوه از امتحانات و کلاس‌ها در استان‌های مختلف بر روی دروس مختلف به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.

علی اکبری همچنین از برگزاری کلاس‌های زیر حد نصاب به شکل حضوری و مجازی پس از برنامه‌ریزی و هماهنگی با معاونت مربوطه سازمان مرکزی به شکل آزمایشی و پایلوت در واحد شیراز خبر داد.

همچنین محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس و دبیر هیات امنای استان در این جلسه  ضمن تسلیت شهادت خادمان و زائران حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ، گفت: وجود ۳۵ واحد و مرکز در این استان با دارا بودن مجموع ۷۲ هزار دانشجو و قریب به ۱۲ هزار دانش آموز و حضور  ۱۳۶۹ عضو هیئت علمی فعال و ۱۵۳۳ کارمند موجب شده است که این استان به عنوان دومین استان از نظر تعداد واحدها و مراکز شناخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی یعقوبی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز در این جلسه گفت: وظیفه ما دانشگاهیان این است که امید را در میان افراد جامعه به ویژه جوانان افزایش دهیم. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1194207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =