درگیری مسلحانه در اصفهان / ۲ مامور فراجا به شهادت رسیدند + فیلم

در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه در بیمارستان به شهادت رسیدند. همچنین فرد مسلح در درگیری با پلیس کشته شده است.

​به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: حدود ساعت ۶ بعدازظهر امروز، ۲ نفر در چهارراه وکلا نزدیک به دادگستری استان به دلیل مسائل شخصی با یکدیگر درگیر شدند.

بیشتر بخوانید

یک پلیس در مسجد سلیمان به شهادت رسید

یکی از این افراد که اسلحه کلت به همراه داشت اقدام به تیراندازی کرده که منجر به فوت طرف مقابل شده است.

فرد مسلح از محل متواری و در تعقیب‌وگریز با ماموران پلیس، به سمت ماموران تیراندازی می‌کند.

در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه یکی از ماموران در بیمارستان به شهادت رسید و حال یکی از آنها نیز وخیم گزارش شده است. همچنین فرد مسلح در درگیری با پلیس کشته شده است.

طبق بررسی‌های اولیه علت درگیری شخصی بوده است. این پرونده به‌صورت ویژه در حال رسیدگی است.

در همین حال،سردار محمدرضا هاشمی‌فر در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر امروز جمعه ۲۷ مردادماه در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی مسلح در خیابان شهید صدوق اصفهان اقدام به تیراندازی و قتل یک شهروند کرده است، سریعا مأموران کلانتری ۱۶ در محل حضور یافتند که فرد مسلح به محض مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرد.

وی افزود: نهایتا با اقدام به‌موقع، فرد مسلح علی‌رغم اخطارهای مکرر در درگیری مسلحانه با ماموران به هلاکت رسید.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این درگیری دو نفر از مأموران شجاع و دلیر کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان به شدت مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند که هر دو به شهادت رسیدند.

هاشمی‌فر با بیان این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تأکید کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که خادمان آنها در فرماندهی انتظامی استان اصفهان تا پای جانشان آماده حفظ و حراست از امنیت جامعه هستند

انتهای پیام/

کد خبر: 1194487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      1 1
      فراجا باید جز مشاغل سخت قرار بگیرد
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      0 1
      خیابان شیخ صدوق صحیح است نه شهید صدوقی این مامورین کجا و چطوری آموزش می‌بینند؟؟؟ معمولا تو همه درگیری های خیابانی در ایران نهایتا همه کشته می‌شوند. پس فنون دفاع شخصی و مهارت‌های خلع سلاح با استفاده از متدهای روز چرا در پلیس ایران جایگاهی ندارند؟؟؟؟؟؟
      • علیرضا IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
        2 0
        نمیتونی نظر بدی پس لطف کن دهن را ببند.اخه شما استاد رزمی کار دان دار 20 از کره نبودید که دوره خلع صلاح ونزاع خیابانی در امریکا دیده اید.اخه مردک خدا باشی با صدتا فن و قدرت نامنتهی وقتی یک احمق اسلحه طرفت بگیرد واز فاصله 30 متری شلیک کند انوقت بگو کدوم مامور باکدوم فن و زیرکی و زبلی حریف اون احمق میشد.فکر کن عقل وشعور داری بعد بنویس