دانشگاه آزاد شهرکرد موفق به اخذ مجوز جذب دانشجویان بین المللی شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: 600 دانشجوی بین المللی از اول مهرماه سال جاری در دانشگاه آزاد شهرکرد جذب می شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از جذب 600 دانشجوی بین المللی از اول مهرماه سال جاری خبر داد.

وی گفت: دانشجویان غیر ایرانی می توانند سفیران خوبی در خارج از مرزهای کشورمان باشند و باعث گسترش فرهنگ ایران اسلامی و جامعه اسلامی در کشورهای خود شوند.

فاضلی افزود: زیرساخت های مطلوبی فراهم شد تا دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد توانست در عرصه استانداردهای لازم که مورد تأکید وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان بین المللی بود مجوز جذب و پذیرش دانشجویان غیر ایرانی را دریافت کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جذب دانشجوی بین المللی می تواند برای جامعه علمی استان داشته باشد، بیان کرد: همکاری و تبادل علمی بین استادان و دانشجویان بین المللی در عرصه های مختلف شکل می گیرد و استادان و دانشجویان می توانند از ظرفیت یکدیگر بهره مند شوند.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد یادآور شد: پذیرش دانشجویان غیر ایرانی در این واحد دانشگاهی باعث رونق اقتصادی در سطح استان هم خواهد شد.

پژمان فاضلی اظهار کرد: با جذب دانشجویان غیر ایرانی کیفیت بخشی آموزشی و پژوهشی را در دستور کار قرار خواهیم داد و آشنایی دانشجویان ایرانی با دانشجویان غیر ایرانی می تواند فرصت های ارزشمندی را برای ادامه تحصیل جوانان جویای علم در خارج از مرزهای کشور ایجاد کند و برگ زرینی بر افتخارات ایران اسلامی بیفزاید.

وی عنوان کرد: حدود 600 دانشجوی بین المللی در مقاطع دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد و کارشناسی در تمامی رشته های تحصیلی به غیر از حوزه علوم پزشکی از اول مهر ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد پذیرش می شوند.

فاضلی در پایان گفت: از این تعداد 550 نفر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و مابقی در مقطع دکتری تخصصی ادامه تحصیل خواهند داد.

انتهایپیام /

کد خبر: 1194729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =