بایرن‌مونیخ به دنبال جذب هافبک فولام

مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای تقویت خط میانی تیم تحت‌هدایت توماس توخل در تلاش هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری یک بازیکن دیگر به تیم تحت‌هدایت توماس توخل اضافه کند و آن در پست هافبک دفاعی خواهد بود. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان؛ سران باشگاه بایرن مونیخ که پیش از برای تقویت تیم خود در پست هافبک دفاعی چشم به جذب دکلان رایس و اورلین چوامنی داشتند، حالا نظر خود را معطوف به جذب ژوائو پالینیا کرده است. توماس توخل علاقه زیادی به این هافبک پرتغالی دارد و در حال برنامه‌ریزی برای ارائه پیشنهادی رسمی به باشگاه فولام است.

بیشتر بخوانید:

ستاره بایرن مونیخ بالاخره برگشت!

گفته می‌شود باشگاه فولام روی هافبک دفاعی پرتغالی خود 70 میلیون یورو قیمت گذاشته است. در صورتی که بایرن مونیخ موفق به جذب ژوائو پالینیا شود، اجازه جدایی رایان خرافنبرخ را صادر خواهد کرد، این در حالی است که این هافبک هلندی مورد توجه باشگاه لیورپول قرار دارد.

پالینیای 28 ساله که سابقه بازی در تیم‌های اسپورتینگ لیسبون و براگا را در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، تابستان گذشته به فولام پیوست و در 43 بازی که برای این تیم به میدان رفت، 5 گل هم به ثمر رساند. او تا سال 2027 با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1196304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =