سارق حرفه‌ای موتورسیکلت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از دستگیری سارق موتورسیکلت با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی تجری، عصر شنبه ۱۲ شهریور ماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی‌اعلام وقوع سرقت موتورسیکلت در شهرستان گرگان، تحقیقات لازم، برای شناسایی سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

دستگیری کارمند رشوه‌گیر در شهریار

وی با تأکید اینکه نیروی انتظامی اجازه جولان به سارقان را نخواهد داد، بیان کرد: با هوشیاری مأموران انتظامی «کلانتری ۱۳» گرگان، یک سارق حرفه‌ای سابقه‌دار در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با اشاره به اینکه سارق حرفه‌ای موتور سیکلت در گرگان به هشت فقره سرقت اعتراف کرده‌ است، ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده و با ارائه مستندات از سوی مأموران انتظامی، در نهایت سه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

تجری خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در عملیات پلیس، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی استان معرفی شد.

وی از صاحبان موتورسیکلت‌ها درخواست کرد: وسیله نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند و تا حد امکان در مقابل بانک‌ها، بیمارستان‌ها، و ادارات دولتی که دسترسی و امکان سرقت بیشتر است، پارک نکنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان تصریح کرد: پلیس برابر قانون با کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت و آسایش مردم را بر هم زنند به شدت برخورد می‌کند اما انتظار حافظان نظم و امنیت از عموم مردم این است که در حفظ و نگهداری از اموال و دارایی‌های خود، کوشا و دقیق باشند و هرگونه فرصت سرقت را از سارقان بگیرند.

این مقام مسئول با اشاره به این که پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند، افزود: شهروندان گرگانی ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در زمینه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

کد خبر: 1196618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =