پرداخت وام اربعین به ۲ هزار دانشجو/ اعطای وام تا یک ماه آینده ادامه دارد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت وام دانشجویی اربعین به بیش از ۲ هزار دانشجو خبر داد.

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از پرداخت وام دانشجویی اربعین به بیش از ۲ هزار دانشجوی دانشگاه‌های کشور خبر داد و اظهار کرد: هر دانشجویی که مدارکش کامل بوده، این وام را دریافت کرده و هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد. 

بیشتر بخوانید:

پرداخت وام اربعین به ۱۰۴ دانشجوی علوم پزشکی/ دانشجویان تا یک ماه برای دریافت وام فرصت دارند

وی تصریح کرد: بیشتر دانشگاه‌ها وام اربعین را به دانشجویان خود پرداخت کرده‌اند. همچنین حدود ۵۰۰ دانشجو نیز به علت اقدام دیر هنگام برای ارسال مدارک یا تایید اطلاعات و معرفی از سوی دانشگاه هنوز وام را دریافت نکردند. البته با کمی تاخیر  و پس از بررسی مدارم به آنها نیز پرداخت خواهد شد.

گنجی اضافه کرد: امسال حدود ۲ هزار و پانصد دانشجو برای دریافت وام اربعین ثبت نام کردند و مدارک آنان توسط دانشگاه‌ها و با نظارت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری جمع آوری و تایید شده و سپس به صندوق رفاه دانشجویان ارسال شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه پرداخت وام اربعین به دانشجویان چند روزی است که آغاز شده، اظهار کرد: پرداخت وام به دانشجویان تا یک ماه بعد از بازگشت از سفر اربعین نیز ادامه خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر دانشجوی متقاضی دریافت وام اربعین که مراحل ثبت را سپری کرده و مدارکش توسط دانشگاه تایید شده، وام را دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1196826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =