ثبت نام در محل دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه آغاز شد

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از ثبت نام حضوری تمام مقاطع تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه خبر داد.

سیدرحیم صانعی فرد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: ثبت نام حضوری از تمام داوطلبان مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در محل ورزشگاه این واحد دانشگاهی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه داوطلبان علاوه بر ثبت نام اولیه به صورت حضوری می‌توانند از طریق سامانه آموزشیار نیز مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند تصریح کرد: متقاضیان، ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و در اسرع وقت نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

صانعی فرد هدف از ایجاد ثبت نام در محل، برای تمام مقاطع تحصیلی را تسریع و تسهیل روند ثبت نام عنوان کرد و گفت: با حضور کارشناسان، مشاوران و اعضای هیات علمی در محل ثبت نام، متقاضیان می‌توانند اطلاعات دقیقی از رشته تحصیلی و آینده شغلی خود به دست آورند.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با ۴۳ رشته کارشناسی پیوسته، ۱۷ رشته کارشناسی ناپیوسته، ۱۴ رشته کاردانی پیوسته و ۲۲ رشته کاردانی ناپیوسته میزبان داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برای سال تحصیلی جدید است و متقاضیان می‌توانند تنها از طریق سوابق تحصیلی در این رشته ها ثبت نام به عمل آورند.

صانعی فرد خاطرنشان کرد: از این تعداد، در راستای اجرای تفاهم نامه مابین وزارت کشور و دانشگاه آزاد اسلامی، رشته کاردانی حرفه ای امور دهیاری و شوراها برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه ایجاد شده است و علاقمندان می‌توانند جهت ادامه تحصیل، در این رشته ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اختصاص رشته های کاربردی و مهارتی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه عنوان کرد: دانشجویان این رشته ها از طریق طرح پویش به عنوان طرح اشتغال همزمان با تحصیل، در همان دوران تحصیل می‌توانند وارد بازار کار شده و با قرار گرفتن در محیط شغلی، به صورت عملی دوران تحصیلی خود را طی کنند.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه رشته های طراحی پوشاک، طلا و جواهرسازی، آسانسور و پله برقی، الکترونیک هواپیما، هتل‌داری، مربی بهداشت مدارس و تربیت بدنی مربی‌گری والیبال را از جمله رشته های مهارتی این واحد دانشگاهی برشمرد.

وی با بیان اینکه این واحد دانشگاهی در ۵ رشته مقطع کارشناسی نیز از طریق آزمون سراسری دانشجو می‌پذیرد افزود: دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در ۶۳ رشته کارشناسی ارشد، ۱۷ رشته دکتری تخصصی و ۲ رشته دکتری عمومی در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1197614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =