روند نزولی در بازار طلا / تمام سکه ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافت

قیمت انواع سکه در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا کاهش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس با افزایش ۱۳۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۱۹۴  تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۴۴۹ تومان کشف قیمت شد.

بیشتر بخوانید:

قیمت سکه، طلا و دلار چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲

دلار در ‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۱۹۳ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۳ هزار و ۵۴۷ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۹ هزار تومان معامله می‌شود. بازار ارز این روزها در آرامش به سر می‌برد و عرضه و تقاضا در این بازار به ثبات رسیده است.

 آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه ‌طرح قدیم‌ در بازار امروز با افت ۴۰۰ هزار تومانی به نرخ ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با افت ۱۰۰ هزار تومانی به قیمت ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۹ میلیون و ۹۱۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ با کاهش ۳۲ صدم درصد، ۱۸۹۲ دلار معامله شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1199870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =