واکنش دانشجویان دانشگاه‌های تهران پس از عملیات «طوفان الاقصی»

دانشجویان برخی دانشگاه‌های تهران پس از عملیات امروز بازپس‌گیری مناطق اطراف شهر غزه موسوم به «طوفان الاقصی» با پخش شیرینی خوشحالی خود را از این عملیات پیروزمندانه نشان دادند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشجویان برخی دانشگاه‌های تهران پس از عملیات امروز بازپس‌گیری مناطق اطراف شهر غزه موسوم به «طوفان الاقصی» با پخش شیرینی خوشحالی خود را از این عملیات پیروزمندانه نشان دادند.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| حملات گسترده موشکی از نوار غزه / رسانه‌های عبری: خیابان‌های اسرائیل خالی و متروکه شده است! + فیلم

ایستگاه صلواتی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر 

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر پس از عملیات «طوفان الاقصی» با پخش شیرینی خوشحالی خود را این گونه نشان دادند. 

نشاط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت عملیات طوفان الاقصی

 در دانشگاه صنعتی شریف نیز دانشجویان با نشاط مثال زدنی و پخش شیرینی به مناسبت عملیات طوفان الاقصی و رشادت غیورمردان فلسطینی و تسلط بر مناطق اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند.

دانشجویان علامه طباطبایی

دانشجویان به مناسبت حماسه آفرینی نیروهای مقاومت در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی(ره)  شرینی و شربت پخش توزیع کردند. همچنین دانشجویان  پرچم رژیم اشغالگر صهیونیستی را در صحن دانشگاه علامه طباطبایی آتش زدند.

واکنش جامعه اسلامی دانشجویان به عملیات طوفان الاقصی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در پیامی نسبت به عملیات «طوفان الاقصی» واکنش نشان داد. 

در این پیام آمده است: رهبر معظم انقلاب: رژیم غاصب صهیونیستی، رفتنی است / دولت‌هایی که به سراغ قمار عادی‌سازی رفته‌اند بدانند که به قول اروپایی‌ها دارند روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند/ این سرطان بدست فلسطینیان و نیروهای مقاومت ریشه کن خواهد شد؛ و قسم به درخت تنومند مقاومت. انّ الباطلَ کان زهوقا

بیانیه مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران در حمایت از عملیات «طوفان الاقصی»

مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران طی بیانیه‌ای از عملیات طوفان الاقصی حمایت کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنة یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و یقتلون وعدا علیه حقا فی التوراة و الانجیل و القرآن و من اوفی بعهده من الله فاستبشروا ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم/ توبه آیه ۱۱۱

«خداوند از مؤمنان جان ها و مالهایشان را می‌خرد تا به آنها بهشت دهد. آنها در راه خدا پیکار می‌کنند می‌کشند و کشته می‌شوند. این وعده‌ای است بر خدا که در تورات و انجیل و قرآن قطعی شده و چه کسی از خدا به عهدش وفادارتر است پس بدین معامله که انجام داده‌اید خرسند باشید و این است کامیابی بزرگ»

مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران عملیات غرور انگیز مجاهدان مقاومت اسلامی فلسطین و لگدمال کردن چهره ارتش کودک کش صهیونیستی توسط مبارزان حماس را تبریک گفته و حمایت خود را از عملیات طوفان الاقصی اعلام می دارد.

به مدد پروردگار و با مجاهدت مبارزان فلسطینی، رژیم غاصب صهیونیستی امروز تاوان سنگینی برای هتک حرکت مکرر مسجد الاقصی پرداخت و بار دیگر حق بر باطل پیروز شد.

مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران همچنین از تمامی سازشگران در مقابل اسرائیل به خصوص تشکیلات خودگردان فلسطین و برخی از دول عربی منطقه دعوت می کند تا از راه بیراهه سازش با رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی بازگشته و بیش از این در جنایات این رژیم جعلی سهیم نشوند.

گفتنی است؛ صبح امروز (شنبه) «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد و در ادامه اخباری درباره موشک باران مواضع رژیم صهیونیستی منتشر شد. فرمانده کل کتائب القسام اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم، در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز با بیان اینکه صهیونیست‌ها هم‌اکنون در وضعیت جنگی قرار دارند، از شهرک‌نشینان خواست به دستورات ارتش و نیروهای امنیتی عمل کنند. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز بعد از این حملات اعلام کرد که نیروهای مقاومت طی عملیات صبح امروز حدود ۳۵ صهیونیست را به اسارت گرفته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =