امضای طومار توسط دانشگاهیان علم و صنعت در حمایت از مردم فلسطین

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیانیه‌ای صادر کردند.

بیشتر بخوانید:

تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از عملیات طوفان الاقصی

در این بیانیه مطرح شده است: دانشگاهیان علم و صنعت ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیاینه‌ای صادر و با امضای طومار، آمادگی خود را برای پشتیبانی مادی و معنوی و نیز حضور در جبهه مبارزه علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند.گفتنی است این طومار تا کنون به امضای ۱۷۰ نفر از دانشگاهیان رسیده و فرآیند اخذ امضاء همچنان ادامه دارد. متن بیانیه دانشگاهیان علم و صنعت ایران به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیموَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ – سوره حج- آیه ۴۰خدای را شاکریم که در عصری زیستیم و جزو کسانی قرار گرفتیم که خروش و قیام مظلومان عالم بر طاغوتیان و فرعونیان را نظاره کردند و نشانه‌های روشن توفیق خداوند قهار در غلبه بر قدرت‌های جالوتی را به روشنی و عیان دیدند. مجاهدت ملت فلسطین و غزه عزیز و دلاوری‌های آنان در به زانو درآوردن رژیم غاصب صهیونیستی نشانه‌ای روشن از توفیق الهی قرین شده با استقامت امتی مظلوم اما سرفراز و در حال حرکت به سمت پیروزی و نصرت نهایی است.

در این بیانیه عنوان شده است: به شکرانه این نعمت عظیم و در پاسخ به فرمان ولی امر مسلمین، امام خامنه‌ای که فرمودند «تحرّکوا باسم الله إلی الأمام و اعلموا أنّه و َلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»، ما دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت ایران با عزمی راسخ، قلبی آکنده از ایمان به نصرت الهی و قدم‌هایی استوار بر مسیر مبارزه با جرثومه فساد و فتنه‌انگیزی در دوران حاضر، یعنی اسرائیل غاصب، آمادگی خود را جهت هرگونه پشتیبانی مادی و معنوی و نیز حضور در جبهه‌های مبارزه علیه دشمن غاصب در کنار برادران فلسطینی خود اعلام می‌کنیم تا در تحقق جهان بدون اسرائیل نقش‌آفرینی داشته باشیم.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: امید که این حرکت گامی به سوی ظهور حضرت حجت (ع) و استقرار تمدن اسلامی و حاکمیت صالحین بر زمین باشد. لذا مجدانه از دست‌اندرکاران لشکری و کشوری انتظار داریم هرچه سریع‌تر زمینه حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علم‌وصنعت ایران، که در این طومار آمادگی خود را جهت حضور در جبهه مقدس غزه برای مجاهدت و مقاتله علیه دشمن غاصب اسرئیلی ابراز نموده‌اند، را فراهم کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =