رژیم صهیونیستی: اقدام بعدی علیه غزه ممکن است چیزی متفاوت از حمله زمینی باشد

یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته مرحله بعدی اقدام این رژیم علیه غزه ممکن است چیزی متفاوت از حمله زمینی باشد که همه انتظار آن را دارند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، یک سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته ارتش این رژیم در حال آماده شدن برای مرحله بعدی کارزار خود علیه غزه است، اما اقدام بعدی این رژیم ممکن است چیزی متفاوت از حمله زمینی باشد.

بیشتر بخوانید:

سردار فدوی: طوفان‌الاقصی شکست مسلمی بود که‌ صهیونسیت‌ها نمی‌توانند از آن‌ رهایی پیدا کنند

ریچارد هچت در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران تصریح کرد: «داریم برای مراحل بعدی جنگ آماده می‌شویم. نگفته‌ایم مرحله بعد چه خواهد بود. همه دارند درباره حمله زمینی صحبت می‌کنند. ممکن است چیزی متفاوت باشد.»

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین بعد از ظهر امروز سه‌شنبه آخرین آمار تلفات حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.

خبرگزاری وفا به نقل از این نهاد فلسطینی گزارش داد، در جریان این حملات، تا کنون سه هزار نفر به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر هم زخمی شده‌اند. در جریان این حملات در کرانه باختری، ۶۱ نفر شهید و بیش از هزار و ۲۵۰ نفر هم زخمی شدند.

 این در حالی است که طبق گفته سازمان امدادرسانی غزه هنوز بیش از هزار نفر در زیر آوار مانده‌اند و کار آواربرداری با توجه به حملات پیوسته هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی با کندی صورت می‌گیرد.

رسانه‌ها از حملات شدید به شرق غزه خبر دادند و این در حالی است که دفتر نتانیاهو برخی گزارش‌های خبر مبنی بر توافق بر سر ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه را تکذیب کرد و گفت که «در حال حاضر» چنین توافقی وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =