فعالیت دفاتر استانداردسازی در واحدهای دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری

دانشگاه آزاد شهرکرد و استاندارد چهارمحال و بختیاری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که براساس آن دفاتر استانداردسازی در واحدهای مختلف استان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از فعالیت دفاتر استانداردسازی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

 رحیمی گفت: به منظور هم­افزایی و گسترش همکاری­های علمی، آموزشی، پژوهشی و استفاده از ظرفیت­های متقابل  فنی و تخصصی، رفع مشکلات و موانع صنایع استانی تفاهم‌نامه ای بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و اداره کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری منعقد شد.

وی بیان کرد: موضوع این تفاهم­نامه برقراری امکان تعامل، همکاری و هم­افزایی بین دانشگاه و استاندارد به­منظور تجمیع توانایی نیروی انسانی و ظرفیت­های متقابل فنی و آزمایشگاهی است که برای دست­یابی به اهداف و مأموریت­های سازمانی طرفین مورد بهره برداری قرار می­گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری سوق دادن آزمایشگاه­های واجد شرایط دانشگاه در راستای اخذ گواهینامه تأیید صلاحیت از مرکز ملی تأیید صلاحیت؛ فراهم کردن زمینه مشارکت اعضای هیأت علمی و کارکنان غیر عضو هیأت علمی آموزش­دیده دانشگاه در کمیته­های تخصصی تدوین استانداردهای ملی و بین­المللی، آموزش استانداردسازی و تدوین استاندارد برای افرادی که توسط دانشگاه معرفی می­شوند، همکاری در توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد در سطح جامعه و دانشگاه و ایجاد و فعالسازی دفاتر استانداردسازی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری را از مهمترین مفاد تفاهم نامه دانشگاه آزاد با اداره استاندارد عنوان کرد.

این تفاهم­نامه در 7 ماده و دو نسخه تهیه و بین ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و مهدی پژوهش مدیرکل اداره استاندارد استان چهارمحال و بختیاری به امضا رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1202911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =