انفجار در خیابان اجاره دار / یک نفر جان باخت

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از مرگ یک مرد میانسال درپی انفجار موادمحترقه در محدوده خیابان اجاره‌دار خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ بابک نمک‌شناس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۹ امروز، یک مورد حادثه انفجار از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید:

انفجار در نیروگاه برق پرند / ۷ نفر مصدوم و ۲ نفر جان باختند

وی با بیان اینکه عوامل امدادی و اورژانس نیز در محل حضور داشتند، گفت: با حضور ماموران در محل مشاهده شد که انفجار مواد محترقه دست‌ساز سبب مرگ این عابر پیاده رهگذر که حدود ۴۰ سال سن داشت، شده است. 

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره اینکه موادمحترقه متعلق به چه کسی بوده است، اظهارکرد: تیمی ویژه از ماموران در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که نتایج تحقیقات نشان داد موادمحترقه همراه خود متوفی بوده است.

به گفته نمک‌شناس در حال حاضر تیم های تخصصی پلیس به‌همراه بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی در محل حضور داشته و تحقیقات برای شناسایی هویت متوفی و دیگر اقدامات در دستورکار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه جزئیات این موضوع از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید، گفت: رسیدگی به این موضوع در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1203816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =