ارتقای آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سطح توانمند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج ارزیابی عملکرد شبکه آزمایشگاهی، رتبه آزمایشگاه‌های این دانشگاه از سطح فعال به سطح توانمند ارتقاء یافت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابوالفضل صادقیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اظهار داشت: بر اساس آخرین نتایج ارزیابی عملکرد شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رتبه آزمایشگاه های این دانشگاه از سطح فعال به سطح توانمند ارتقاء یافت.

صادقیان افزود: عملکرد مراکز عضو شبکه به صورت سالانه بر اساس سه دسته کلی مشتری مداری، کارکرد و همکاری شبکه‌ای، سنجیده و امتیازدهی می‌شود و مراکز آزمایشگاهی بر اساس امتیاز کسب شده در این ارزیابی، رتبه‌بندی می شوند که معیار اصلی برای حمایت از مراکز آزمایشگاهی خواهد بود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یزد با وجود نیروی انسانی متخصص و کارآمد و وجود فضاهای آزمایشگاهی و کارگاهی با تجهیزات پیشرفته فرصت مناسبی را جهت انجام پروژه های تحقیقاتی و ارائه خدمات آزمایشگاهی به مشتریان بیرونی در کنار آموزش عملی به دانشجویان فراهم کرده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1203882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =