رویداد تخصصی «ایده تا محصول» در واحد علوم‌وتحقیقات برگزار می‌شود

رویداد ایده تا محصول به همت معاونت پژوهشی و با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن علمی مدیریت صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رویداد سکو، به‌ منظور کمک به کاربردی شدن دانش نافذ، تحقیقات کاربردی، پایش و پردازش نیازهای کشور، در کلیه سطوح علمی - پژوهشی و تکمیل زنجیره «ایده تا تجاری‌سازی نوآوری‌ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات»، برای ساختن ایرانی پیشرو، توسعه‌یافته و ایجاد بستری مناسب برای دانشجویان مشتاق و علاقه‌مند، برگزار می‌شود.

رویداد تخصصی بازار ایده تا محصول در محورهای فین‌تک (Financial Technology)، فناوری اطلاعات (Information Technology)، همبست آب، غذا و انرژی (Water-Food-Energy Nexus) و سلامت و تجهیزات پزشکی (Health and Medical Equipment) برپا می‌شود.

برای اولین‌بار در واحد علوم و تحقیقات، دو بخش ویژه به نام «تحقیق و توسعه» و «بازار» ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و پیشرو در نظر گرفته شده است تا همانند دانشگاه‌های ملی و بین‌المللی موفق نسل سوم و چهارم، تعاملی دوچندان بین ایده‌ها، نمونه‌های اولیه موفق و شرکت‌های پیشرو که به دنبال شبکه‌سازی، مشاوره، تجاری‌سازی و بازار هستند، محقق شود.

براساس این گزارش، دانشجویان علاقه‌مند و جویای ایده و طرح‌های دانشجویی کاربردی می‌توانند در این رویداد برای ارائه ایده‌های خود ثبت‌نام کنند و ایده‌های پیشنهادی خود را (در راستای محورهای ذکر شده)، تا تاریخ بیست و سوم آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات بارگذاری کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این رویداد، می‌توانید به باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد واقع در طبقه اول ساختمان کتابخانه مرکزی و اسناد علمی دکتر حبیبی، مراجعه کنید.

علاقمندان می‌توانند در مورد این رویداد بزرگ و جذاب، به سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم و تحقیقات https://srb.iau.ir/bpj، مراجعه کنند.

کد خبر: 1204357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =