عاملان شهادت شهید قربانی شناسایی شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملین شهادت شهید «علی قربانی» شناسایی شدند و با بدست آمدن سرنخ‌هایی از آنان در پی اقدامات پلیسی، دستگیری آنان در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح اقدامات ۲۴ ساعت اخیر قرارگاه عملیاتی انتظامی جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عاملین شهادت شهید «علی قربانی» شناسایی شدند و با بدست آمدن سرنخ‌هایی از آنان در پی اقدامات پلیسی، دستگیری آنان در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

شهادت مامور پلیس در درگیری مسلحانه

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه اقدامات ایجابی تعداد پنج برنامه آموزشی - فرهنگی با عنوان زنگ پلیس در نقاط و مدارس مختلف شهرستان ایرانشهر و دلگان با حضور هنرمند محبوب معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی کل به اجرا گذاشته شد.

وی در مورد اقدامات سلبی با اشاره به کشف سلاح در حوزه پلیس اطلاعات، گفت: پلیس استان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق شد ۱۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف کند.

سردار جلیلیان در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: این قرارگاه عملیاتی موفق به کشف مقدار ۴۴۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری چهار نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای و دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را از سوداگران مرگ توقیف کند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به انهدام دو باند سارقان خودرو و موتورسیکلت و کشف یک خودروی سرقتی در جنوب استان، خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس آگاهی و کشف جرایم، کارآگاهان پلیس توانستند چهار نفر قاتل مسلح به همراه سلاح‌های به کار رفته در قتل در سطح شهرستان‌های دلگان، گلشن و سرباز را دستگیر کنند که در عملیاتی دیگر کارگاهان پلیس دو فرد آدم‌ربا را در شهرستان ایرانشهر دستگیر کردند و دو فرد گروگان گرفته شده آزاد شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در حوزه مبارزه با جرایم اقتصادی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در دو عملیات جداگانه موفق شدند تعدادی از اقلام احتکار شده و قاچاق را نظیر پوشاک، لاستیک و لوازم خودر را در سطح استان کشف که ارزش آنها هشت میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند این استان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد، گفت: با تشکیل قرارگاه عملیاتی انتظامی در شهرستان ایرانشهر طرح‌های عملیاتی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه دارد.

دهم آبان ماه بر اثر حمله تروریستی به واحدهای گشت کلانتری ۱۲ شهر محمدان از توابع شهرستان بمپور که در حال ‌گشت‌زنی و تامین امنیت و آرامش مردم بودند، استوار دوم علی قربانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ۴ تن دیگر زخمی شدند. شهید قربانی مجرد متولد ۱۳۷۹ و اهل و ساکن شهر گناباد یود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =