نامه یک تشکل دانشجویی به روحانی درباره انتخابات مجلس خبرگان

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور خطاب به حسن روحانی درباره ثبت‌نامشان در انتخابات مجلس خبرگان نامه‌ای نوشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران، پیرو ثبت‌نامشان در انتخابات مجلس خبرگان نامه‌ای نوشت.

بیشتر بخوانید:

حسن روحانی داوطلب ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شد

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: چندی پیش شما برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده و بعد از آن نیز بیانیه‌ای منتشر نموده‌اید، سوال اساسی که برای خیل عظیمی از مردم جامعه به ویژه قشر نخبگانی جامعه یعنی دانشجویان پیش آمده، این است که شما در بخشی از بیانیه خود اعلام نموده‌اید ناظران انتخابات بدون حب و بغض نسبت به تایید صلاحیت شما اقدام نمایند. آیا معتقد بر این هستید که ناظرین مربوطه باید بی‌تفاوت نسبت به مسئولیت سنگین و خطیری که دارند اقدامی برخلاف قانون و یا به ضرر، ولی نعمتان انقلاب اسلامی انجام دهند؟ آیا این اقدام، تصمیمی بر اساس بغض و دشمنی بر مردم شریف ایران نیست؟

در این نامه تصریح شده است: شما خود در دوران تصدی مسئولیتتان بر قوه مجریه بارها منتقد جایگاه ولایت فقیه بوده‌اید، اکنون چه اتفاقی افتاده است که دلواپس جایگاه رهبری امت مسلمان شده‌اید. حرکت در مسیر سخت و ناهموار برای شما آغاز نمی‌شود بلکه بهتر است بگویید شما مسیر سخت و ناهموار را برای مردم آغاز کرده‌اید و نه اکنون بلکه سال‌ها است، شما و همفکرانتان که داعیه‌دار کارآمدی هستید مسیر ناملایمات را برای ملت شریف ایران آغاز نموده و اکنون به گونه‌ای رفتار می‌کنید که گویی شما در این سال‌های عمر پر برکت انقلاب اسلامی از عرصه سیاسی دور بوده‌اید و بارها با اقدامات بی‌خردانه و منفعت‌طلبانه و انحصارطلبانه برای عده‌ای قلیل و نزدیکان خود، کشور را به بهانه‌های مختلف به لبه پرتگاه کشانده‌اید.

در این نامه بیان شده است: جناب روحانی ملت و کشور ایران به بن بست نرسیده است و روز به روز به قله نزدیک‌تر می‌شود بلکه شما و هم طیفانتان به بن بست سیاسی رسیده‌اید و مقبولیتی در آحاد جامعه ایران ندارید و دیگر از ریختن اشک تمساح و مظلوم نمایی در برابر مردم ایران به بن بست رسیده‌اید و خانه نشین شده‌اید. دوگانگی خانه و خیابان برای ملت ایران تعریف نمی‌شود بلکه برای جریانات دور افتاده از عرصه سیاسی می‌باشد که به علت عدم مقبولیت در بین مردم ایران یا باید خانه نشینی را انتخاب کنند و یا به خیابان بیایند و عرضه حیات کنند.

در این نامه عنوان شده است: روحانی حجت شرعی برای شما نه تنها شرکت در انتخابات مختلف جمهوری اسلامی ایران به عنوان کاندید نیست بلکه حتی حضور دوباره شما در جایگاه کاندیداتوری باعث آزرده خاطری بخش کثیری از جامعه نیز می‌شود. آقای حسن روحانی رئیس حزب اعتدال و توسعه، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور از شما دعوت به عمل می‌آورد تا در برنامه‌ای میزبان شما جهت اطلاع بیشتر از اهداف و انگیزه‌های شما جهت شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و بازگو کردن آن به اقشار مختلف جامعه باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =