نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد همدان در مسابقات دوومیدانی دانشجویان کشور

تیم دومیدانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با کسب سه نشان طلا، چهار نقره و پنچ برنز بر سکوی نایب‌قهرمانی مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ایستاد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز تیم دو میدانی دانشگاه آزاد اسلامی توانست با کسب سه نشان طلا، چهار نقره، و پنج برنز پس از اصفهان در مسابقات قهرمانی دومیدانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بر سکوی دومی بایستد و تیم استان البرز به سومی بسنده کرد.

در این مسابقات که با حضور 16 تیم از یکم تا سوم آذر ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر برگزار شد تیم همدان توانست حسین راشدی در رشته پرتاب وزنه، علیرضا نظری زاده در رشته 800 متر و حسن الست در رشته پیاده‌روی اول بر سکوی قهرمانی ایستاند و صاحب نشان طلا شدند.

برای تیم دو میدانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، حسین راشدی در رشته پرتاب نیزه، علیرضا نظری زاده در رشته 1500 متر، مهدی فریبا در دو 100 متر، امیرحسین اسدی منش پیاده‌روی صاحب نشان نقره شدند.

در رشته 4 در 400 متر تیم همدان متشکل از امیرحسین اسدی منش، حسن الست، امیرحسین حسنی و علیرضا نظری زاده صاحب نشان برنز شدند و دیگر مدال برنر تیم همدان را نیز در این مسابقات امیرحسین حسنی در رشته 5 هزار متر کسب کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1207938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =