رادوشوویچ: من را به فرار مالیاتی متهم کرده‌اند

سنگربان سابق پرسپولیس گفت: بحث مالیات یک مسئله مهم برای من است چرا که من به بخاطر این موضوع در کشورم دچار مشکل شده‌ام و من را به فرار مالیاتی متهم کرده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس طی شکایتی با حکم فیفا، بخشی از مطالبات خود را دریافت کرده بود و باپیگیری‌های باشگاه و اقدامات لازم، کلیه مطالبات این بازیکن از سوی فیفا پرداخت شد و تائید پرداخت آن نیز اخذ شد.

بیشتر بخوانید:

مطالبات دروازه‌بان اسبق پرسپولیس پرداخت شد

چندی پیش باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با تسویه مالیات این بازیکن، در تلاش است تا هر چه زودتر برگه مالیاتی وی را به فیفا ارائه و پرونده این بازیکن را ببندد.

از همین رو بوژیدار رادوشوویچ در خصوص پرداخت مطالباتش توسط باشگاه پرسپولیس بیان کرد: باشگاه بدهی من را پرداخت کرده اماموضوع دیگر در این خصوص پرداخت مالیات من است که هنوز هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی افزود: همه چیز در قراراداد من و باشگاه آمده و به آن چیزی که در قرارداد آمده باید پایبند باشیم. بحث مالیات نیز یک مسئله مهماست. بخاطر این موضوع در کشورم دچار مشکل شده‌ام و من را به فرار مالیاتی متهم کرده‌اند و این برای من دردسرساز خواهد شد. فکر می‌کنم همه چیز مشخص است و باید طبق قرارداد و قانون انجام شود.

سنگربان سابق پرسپولیس در خصوص حواشی روزهای اخیر و استوری جنجالی خود بیان کرد: برخی به من دشنام می‌دهند و حرف‌هایزشتی را بیان می‌کنند. فکر نکنم آنها هواداران پرسپولیس باشند و کاملا مشخص است که این موضوع از کجا آب می‌خورد. من ۶ سالبا همه توان در خدمت پرسولیس بودم و در این مدت مشکل زیادی در این باشگاه پا بر جا بود. همه می‌دانند که مدت‌ها بود که من ماه‌هاهیچ دریافتی نداشتم و پولی به من پرداخت نمی‌شد و در آن شرایط من در پرسپولیس ماندم. لطف هواداران همیشه شامل حال من بوده وآنهایی که فحاشی می‌کنند را هوادار پرسپولیس نمی‌دانم.

رادوشوویچ خاطرنشان کرد: زمانی هم که من از باشگاه جدا شدم فقط و فقط بخاطر بی‌احترامی‌هایی بود که به من می‌شد اما با اینوجود برای دریافت مطالباتم باز هم شرایط باشگاه را قبول کردم تا راحت‌تر باشند؛ درحالی که می توانستم خیلی راحت درخواست پولکنم و با توجه به حکم فیفا این امکان وجود داشت که پول خود را یکجا بگیرم اما احساس کردم که بهتر است این پول را بخاطر هوادارانپرسپولیس در مقاطع مختلف دریافت کنم و باشگاه نیز این پول را قسطی به من داد در صورتی که همان موقع می‌توانستم پول را یکجابگیرم و باشگاه را تحت فشار قرار دهم. اکنون پیگیر حق خود هستم چون موضوع مالیات برای من مشکل ساز شده و اصول حرفه‌ای ایناست به قرارداد خود پایبند باشیم.

سنگربان سابق پرسپولیس در خصوص بازی حساس این تیم با الدحیل نیز بیان کرد: من در پرسپولیس روزهای خوبی را داشتم و برایآنها در بازی حساس با الدحیل آرزویی موفقیت می‌کنم. این تیم همیشه مدعی است و به خوبی این موضوع را ثابت کرده است. ما ازبازی با الدحیل خاطرات شیرینی را در آزادی داریم. مطمئن هستم باز هم این تیم را شکست می‌دهیم و پرسپولیس به دور بعدی صعودخواهد کرد.

کد خبر: 1209464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =