۲ کشته در انفجار در فردیس به دلیل نگهداری ناایمن مواد محترقه

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس از وقوع انفجار مهیب در خیابان قریشی به علت نگهداری مواد محترقه و کشته شدن ۲ نفر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسین عاشوری رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس از وقوع انفجار مهیب در خیابان قریشی به علت نگهداری مواد محترقه خبر داد و اظهار کرد: ساعتی قبل گزارشی از انفجار مهیبی در خیابان قریشی فردیس دریافت کردیم که نیروهای آتش نشانی برای رسیدگی به موضوع به سرعت به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

وی ادامه داد: متاسفانه در این خیابان واحدی مسکونی که یکی از ساکنان آن مواد محترقه را به صورت ناایمن نگهداری می‌کرد دچار انفجار و احتراق شده است.

وی افزود: با توجه به شدت خسارت و آسیبی که به ساختمان وارد شده احتمال فوتی وجود دارد ولی فعلاً تا انجام آواری کامل نمی‌توان آمار دقیقی در این خصوص اعلام کرد.

این مسئول گفت: خوشبختانه حریق این واحد مسکونی به طور کامل اطفاء شده و نیروها در حال ایمن سازی محل هستند.

عاشوری افزود: با اتمام عملیات به زودی اطلاعات تکمیلی در خصوص فوت و خسارت وارد شده اعلام می‌شود.

انفجار فردیس دو کشته داشت/احتمالاً افرادی زیر آوار مانده‌اند

عاشوری اظهار کرد:  متاسفانه در این حادثه انفجاری سه ساختمان مسکونی به طور کامل تخریب و به یک واحد مسکونی دیگر خسارت سنگینی وارد شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون فوت دو نفر قطعی شده،گفت: احتمال می‌رود افراد دیگری زیر آوار قرار داشته باشند که تلاش‌ها برای نجات آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =