عامل شهادت پلیس پس از ۴ سال در نیکشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت ستوانسوم امیر درویشی ادیمی از ماموران فراجا پس از ۴ سال فرار در شهرستان نیکشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان امروز در زاهدان اظهار کرد: در دی ماه سال ۹۸ در پی شهادت مظلومانه ستوانسوم " امیر درویشی ادیمی " از مأموران انتظامی شهرستان کنارک، طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در بخش زرآباد شهرستان کنارک، مراتب شناسایی و دستگیری عامل اصلی شهادت این مأمور جان برکف، به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

شهادت یک مرزبان در درگیری با قاچاقچیان ‌در سراوان + جزئیات

وی افزود: در این راستا با تلاش شبانه روزی پلیس متهم اصلی شناسایی و با توجه به متواری و مجهول المکان بودن او تلاش مأموران برای به دام انداختنش ادامه یافت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به این پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود سرنخ هایی از زندگی مخفیانه متهم به دست آوردند و در نهایت با تلاش مأموران پلیس و پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های ویژه، عامل اصلی شهادت ستوانسوم درویشی ادیمی را در یکی از محور های مواصلاتی نیکشهر شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و خودروی وی را توقیف کردند.

سردار "جلیلیان" با اشاره به اعتراف شرور دستگیر شده به شهادت این مأمور جان برکف انتظامی بر عزم جدی پلیس، در برخورد قاطع با اشرار، قاچاقچیان و اخلالگران امنیت عمومی تأکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =