سیلاب ۲۸۶ میلیارد تومان به محورهای مواصلاتی خراسان شمالی خسارت زده است

محمد مشتری: طی امسال، سیلاب ۲۸۶ میلیارد تومان به محورهای مواصلاتی خراسان شمالی خسارت زده است، که آخرین سیلاب‌ها در حوزه مانه‌وسملقان و همچنین در محور چمن بید به جنگل گلستان بوده است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با بیان اینکه طی امسال، سیلاب ۲۸۶ میلیارد تومان به محورهای مواصلاتی خراسان شمالی خسارت زده است، گفت: آخرین سیلاب‌ها در حوزه مانه‌وسملقان حدود ۶۲ میلیارد تومان و در محور چمن بید به جنگل گلستان ۴۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

مشتری افزود: با توجه به این که محور چمن بید به جنگل گلستان جزو ۱۰ کریدور مهم کشور و ارتباط بین دو قطب زیارتی و سیاحتی است، بازسازی این محور با تلاش و همت راهداران طی ۱۴ روز کاری به اتمام رسید و زیر بار ترافیک رفت.

وی بیان داشت: در ۸ ماه امسال، ۱۸۹ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان به ارزش ۱۱۱۰ میلیارد ریال بهسازی و روکش، ۵۲.۴۵ کیلومتر از راه‌های روستایی به ارزش ۲۰۹۸ میلیارد ریال بهسازی و ۹۹.۲۵ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی به ارزش ۱۳۶۴ میلیارد ریال روکش آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با اشاره به ارتقای ۴ درصدی استان در برخورداری از راه آسفالته روستایی ادامه داد: طی این مدت ۶ نقطه حادثه خیز، ایمن‌سازی شده و تا پایان سال ۱۳ نقطه پرحادثه دیگر نیز برطرف خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1211683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =