هزار و 142 کیلومتر باندراه در محورهای کوهستانی استان آذربایجان غربی برفروبی شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برفروبی یک هزار و صد و چهل و دو کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ۴٨ ساعت گذشته خبر داد.

ایرج دست‌نشان مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای آذربایجان غربی در طی یک نشست خبری گفت: طی ۴٨ ساعت گذشته یک هزار و صد و چهل و دو کیلومتر از محورهای تکاب، شاهین دژ، سردشت، چالدران، خوی، نقده، پیرانشهر، اشنویه، سرو و راژان برفروبی شدند.
وی افزود: هم اکنون محور سردشت-زمزیران و تمام محورهای منتهی به تکاب برفی بوده و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است، به رانندگان هشدارهای لازم داده شده و نیروهای امداد و کمک رسانی در حالت آماده باش قرار دارند.


دست نشان با تاکید بر اینکه از سفرهای غیر ضروری باید اجتناب کرد گفت: رانندگان در صورت سفر بسیار ضروری در فصل زمستان از سالم بودن تجهیزات زمستانی همچون، زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی اطمینان حاصل کنند.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در ۴٨ ساعت گذشته با بهره گیری از ۶۵ دستگاه ماشین سبک و سنگین راهداری و تلاش ١٣٣ راهدار در محورهای مختلف با مصرف بیش از ٧٢٨ تن شن و ماسه یک هزار و ١۴٢ کیلومتر از محورهای ارتباطی آذربایجان غربی برفروبی شدند. وی با بیان اینکه راهداران در حال تلاش برای بازگشایی محورهای روستایی هستند اظهار کرد: به دلیل کولاک شدید، برف و یخبندان ١٣ محور روستایی بازگشایی شده و تلاش های راهداران برای بازگشایی ٢٠ محور مسدود روستایی همچنان ادامه دارد.


مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در آخر یادآور شد: شماره تلفن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات هم استانی های عزیز است و مسافرین عزیز در صورت ضرورت سفر در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از سامانه ۱۴۱ در جریان وضعیت محورها قرار گیرند.


خبر دریافتی


پایان پیام/

کد خبر: 1220886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =