دانش‌آموخته دانشگاه آزاد یزد در جمع بانوان پژوهشگر پراستناد دنیا

فارغ‌التحصیل دکتری دانشکده شیمی از دانشگاه آزاد اسلامی یزد، در جمع بانوان پژوهشگر ایرانی پُراستناد دو درصد دنیا (دوره یکساله) قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام، محدثه صفایی، فارغ‌التحصیل دکتری شیمی تجزیه از دانشکده شیمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، در جمع بانوان پژوهشگر ایرانی پُراستناد ۲ درصد دنیا (دوره یک ساله) قرار گرفت.

طی سال ۲۰۲۳ از میان بانوان پژوهشگر، محدثه صفایی در حوزه موضوعی شیمی با 407 مورد استناد در جمع بانوان پژوهشگر ایرانی پُراستناد دو درصد دنیا (دوره یک ساله) قرار گرفت.

یکی از شاخص‌های مرجعیت علمی، تعداد دانشمندان پُراستناد هر کشور است که بانوان پژوهشگر ایرانی در عرصه مرجعیت علمی در سطح ملی و بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای دارند و طبق آخرین گزارش موسسه ISC)) ۵۵۷ بانوی پژوهشگر ایرانی میان پژوهشگران پُراستناد حضور دارند که 12.75 درصد از پژوهشگران پُراستناد کشور را تشکیل می‌دهند.

فهرست پژوهشگران پُراستناد بر حسب تعداد استنادهایی که در پایگاه‌های معتبر استنادی از قبیل Web of science ،Scopus و ISC دریافت کرده‌اند و نیز برخی از شاخص‌های پژوهشی دیگر هر ساله اعلام می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1212090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =