تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق اصناف تهران/ مدارس عالی مهارتی تأسیس می‌شوند

تفاهم‌نامه‌ای به منظور گسترش همکاری‌های علمی و آموزشی مابین دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق اصناف تهران منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم‌نامه‌ای به منظور گسترش همکاری‌های علمی و آموزشی و به تبع آن افزایش عملکرد سازمانی، مابین دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی محمدعلی نادی، معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق اصناف تهران به نمایندگی ریاست آن، حمیدرضا رستگار منعقد شد.

بیشتر بخوانید:

طرح مشترک دانشگاه آزاد و موسسات خیریه‌ای با هدف اشتغال‌زایی

هدف از این تفاهم‌نامه ایجاد تعامل علمی و توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی دو طرف و بهره‌مندی از مشاوره تخصصی میان اتاق و دانشگاه با حفظ اولویت‌های دو طرف اعم از داده‌ها، اطلاعات و نیروی انسانی متخصص عنوان شده است.

همکاری میان طرفین در اجرای دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت، برگزاری مشترک همایش‌ها، کارگاه‌های دانش‌افزایی و نشست‌های تخصصی و نیز ارائه خدمات مشاوره‌ای در موضوعات مورد نیاز دو طرف، از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

نیازسنجی آموزشی و پژوهشی در زمینه موضوعات مورد توافق اتاق و دانشگاه در عرصه آموزش پژوهش‌های استان با رویکرد توسعه، بهره‌مندی از توانمندی‌های پژوهشی دو طرف از قبیل نیروی انسانی، امکانات تخصصی، همکاری دو طرف در زمینه اجرای طرح‌های تحقیقاتی، همکاری برای تولید مشترک محتوا، تاسیس مدارس عالی مهارتی، از دیگر موارد مطروحه در این تفاهم نامه هستند که زمینه‌های همکاری‌های بیشتر به منظور تبادل داده‌ها و اطلاعات فی مابین را افزایش خواهد داد.

گفتنی‌ است در این تفاهم نامه برای اتاق اصناف تهران و دانشگاه آزاد هر کدام به صورت جداگانه و مشترک، تعهداتی تعریف و مشخص شده است که می‌بایست نسبت به آن پایبند باشند.

مدت اعتبار این تفاهم‌نامه بین دانشگاه و اتاق از تاریخ امضاء به مدت ۵ سال تعیین می‌شود و تمدید آن منوط به موافقت کتبی دو طرف است و در صورت پایان اعتبار و تمدید نشدن آن، خللی به قراردادهای منعقدشده وارد نخواهد شد و هر یک از دو طرف به کلیه تعهدات ناتمام، موظف خواهند بود.

تفاهم‌نامه همکاری میان اتاق اصناف تهران و دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۲ ماده تنظیم شده و دارای دو نسخه با اعتبار واحد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =