واکنش نکونام به تساوی استقلال برابر گل‌گهر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که داور دیدار آبی‌پوشان برابر گل‌گهر تمایل داشت که این مسابقه با نتیجه تساوی به پایان برسد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جواد نکونام پس از تساوی یک - یک استقلال مقابل استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر، گفت: می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت و با تیمی بازی داریم که شکل تیمی و نظم خوبی دارد. چند بازی این تیم را دیده بودیم و شاید در خیلی از بازی‌ها هیچ موقعیتی به حریفان نمی‌دادند و موقعیت ساختن برابر این تیم با توجه به سازمان دفاعی‌شان سخت بود. به آنها تبریک می‌گویم و به بازیکنان گفتم برای زدن گل عجله نکنند ولی روی یک اشتباه و صحنه آفساید گل خوردیم.

بیشتر بخوانید:

استوری عجیب نکونام برای ملیکا محمدی + عکس

وی افزود: بعد از گل آفسایدی که خوردیم سعی کردیم بازی را در دست بگیریم و توانستیم به گل برسیم ولی اعتراض‌هایی که صورت گرفت نیمه دوم را احساسی کرد. حریف بازیکنان قد بلند را وارد زمین کرد و بازی مستقیم دنبال شد. با احترام خاصی که برای پیام حیدری داور بازی قائلم ولی او دوست داشت بازی یک - یک تمام شود. او دوست داشت بازیکنان از هجده قدم دور شوند و کمتر خطر روی دروازه‌ ایجاد شود و خطاهایی می‌گرفت که به ضررمان بود.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: تیم ما با توجه به بازی پرفشار در دربی و دیدار با نساجی مازندران انرژی زیادی به خرج داد. بازیکنان ما امروز از لحاظ بدنی خسته شدند و نتوانستند مثل بازی‌های قبل باشند. روی نیمکت‌مان دو بازیکن امید حضور داشتند و شرایطی نداشتیم که از بازیکنان در جایی که دوست دارند استفاده کنیم. یک بازی دیگر تا پایان نیم فصل داریم و باید برای این بازی تمرکز کنیم. تیم ما برای نیم فصل دوم نیاز به تقویت دارد و حداقل 5 بازیکن می‌خواهیم و امیدوارم یارگیری کنیم تا نیم فصل دوم بهتری داشته باشیم. تا اینجا نیز کادرفنی و بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و هواداران نیز حمایت کردند.

نکونام در خصوص بیانیه بین دو نیمه باشگاه گل‌گهر سیرجان و اعلام هفتمین پنالتی برای استقلال در بازی‌های رودررو برابر این تیم گفت: من در مورد این بازی صحبت می‌کنم و در خصوص بقیه بازی‌ها شما صحبت کنید. از خدای‌مان است که VAR باشد. امروز گل آفساید خوردیم و اگر آفساید گرفته می‌شد شرایط بازی تغییر می‌کرد. وقتی گل می‌خورید نیاز به دو گل دارید تا برنده شوید ولی وقتی بازی با تساوی دنبال می‌شود با یک گل برنده می‌شوید. مسئولان گل‌گهر عجله کردند بین دو نیمه بیانیه دادند. نظر شخصی‌ام را دادم و گل‌شان آفساید بود و همه دیدند داوری به سود آنها شد.

وی یادآور شد: به غیر از کارشناسان شتیل‌بگیر سایر کارشناسان داوری می‌توانند روی پنالتی استقلال نظر بدهند. متأسفانه گل‌ آفساید خوردیم و روی صحنه پیمان بابایی هم فوتبالی می‌گویم که تشخیص خطای پنالتی سخت بود ولی به نظرم پای بازیکن گل‌گهر روی مچ پای بابایی رفت و می‌توانستند پنالتی بگیرند. آنقدر اعتراض کردند و بین دو نیمه در تونل ورزشگاه روی داور ریختند که داور می‌خواست بازی با تساوی تمام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =