امیر آشتیانی: پاسخ مقتدرانه به رژیم صهیونیستی داده خواهد شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی شهادت سردار سید رضی موسوی پیامی صادر و در آن تاکید کرد که قطعاً اقدام ناجوانمردانه و تروریستی رژیم درمانده صهیونیستی، بی‌پاسخ نخواهد ماند و در مکان و زمان مناسب، پاسخ مقتدرانه به دشمن زبون صهیونیستی داده خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، در متن پیام امیر سرتیپ آشتیانی برای شهادت سردار سید رضی موسوی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم. مِنَ اَلْمُؤْمِنِینَ رِجٰالٌ صَدَقُوا مٰا عٰاهَدُوا اَللّٰهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مٰا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً . سردار رشید اسلام «شهید سید رضی موسوی» از همرزمان حاج قاسم عزیز، با «قیامِ‌لله» سال‌های طولانی در مسئولیت پشتیبانی از جبهه مقاومت، جانانه در دفاع از اسلام، انقلاب و حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام گام برداشت و در حین انجام ماموریت بعنوان مستشار رسمی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، توسط رژیم منحوس صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید:

امیرعبداللهیان: شمارش معکوس سختی در انتظار اسرائیل خواهد بود

بی‌تردید جهاد خالصانه این سردار عالیقدر، در اعتلای پرچم اسلام، اقتدار و امنیت مردم ایران و منطقه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، از دید کاتبان الهی مخفی نمانده و پاداش مجاهدت صادقانه ایشان با نوشیدن جام طهور شهادت، ختم به عاقبت‌بخیری و همنشینی با ابرار گردید.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سردار والامقام، به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) ، ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، همه فرماندهان و همرزمان در جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده معزز شهید، از درگاه الهی علو درجات برای شهیدگرانقدر و صبرجمیل برای خانواده معظم ایشان مسئلت دارم.

قطعاً اقدام ناجوانمردانه و تروریستی رژیم درمانده صهیونیستی، بی‌پاسخ نخواهد ماند و در مکان و زمان مناسب، پاسخ مقتدرانه به دشمن زبون صهیونیستی داده خواهد شد.»

دوشنبه _ چهارم دی‌ماه ۱۴۰۲ _ در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =