استاد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، در لیست ستارگان درحال ظهور علم در جهان

مرتضی خوشوقت، استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ضمن قرارگیری در فهرست دانشمندان دو درصد برتر جهان، در لیست ستارگان در حال ظهور علم در جهان نیز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز، بر اساس نامه سکوی ریسرچ (Research) که یک سکوی آکادمیک پیشرو برای دانشمندان است، نام مرتضی خوشوقت علی آبادی از اعضای هیات علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در بین ستارگان درحال ظهور علم در جهان قرار گرفته است.

در این نامه که دارای نشان Risin Star of Science 2023 می باشد با اشاره به اینکه وی دارای رتبه 50 در ایران و 984 در جهان در سال 2023 می باشد، آمده است: هدف از این رتبه بندی الهام بخشیدن به محققان و کسانی است که به دنبال موفیت‌های دانشگاهی هستند. همچنین در نامه مذکور گفته شده رتبه بندی بر اساس داده‌های شاخص H از منابع مختلف کتاب سنجی مورد توجه قرار گرفته است.

مرتضی خوشوقت علی آبادی علاوه بر اینکه امسال و در چند سال متوالی قبل، جزو دانشمندان دو درصد برتر جهان قرار گرفته است دارای افتخارات پژوهشی زیادی چون، برگزیده ششمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی،پژوهشگر برتر واحد دانشگاهی سال ۱۳۹۴، پژوهشگر برتر استان سمنان سال ۱۳۹۴، فناور برتر استان سال ۱۳۹۴، پژوهشگر برتر واحد دانشگاهی سال ۱۳۹۵، پژوهشگر برتر سال ۱۳۹۵، رتبه نخست و پژوهشگر برتر در ششمین جشنواره فرهیختگان کشوری سال ۱۳۹۷، دارای مقاله برتر از چهارمین جشنواره کشوری فناوری نانو، دارای مقاله برتر استان سال ۱۳۹۸ و قرارگیری در لیست ۱۵ پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی نیز جزو افتخارات وی است.

هم اکنون رتبه بندی جهانی این شاخص در آدرس https://research.com/scientists-rankings/rising-stars‏ و رتبه بندی در ایران در آدرس https://research.com/scientists-rankings/rising-stars/ir.‏ قابل مشاهده است.

خبرنگار: محمدامین دامیار

انتهای پیام/

کد خبر: 1212979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • معصوم IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
      0 0
      سلام کافیه دیگه خواهشن. باز هم شیمی اخه؟؟ چرا شیمی اخه؟ همش شیمی.... تیشه به ریشه علم نزنید لطفا