اسرائیل : تا شکست حماس به جنگ ادامه می‌دهیم

در حالی که با گذشت ۱۰۰ روز از جنگ غزه، رژیم صهیونیستی تاکنون موفق به دستیابی به اهداف جنگی خود نشده، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه ادعای همیشگی این رژیم را تکرار کرده و گفت تا زمان شکست جنبش حماس این جنگ ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: نمی‌گذاریم دنیا فراموش کند آن‌ها (حماس و مقاومت) را کنار نخواهیم گذاشت و تا شکست حماس متوقف نخواهیم شد.

بیشتر بخوانید:

اسلامی: ماهیت رژیم اسرائیل برای جهان نشان داده شد

به نقل از روسیا الیوم، گالانت مدعی شد: ارتش اسرائیل در حال انجام عادلانه‌ترین جنگ تاریخ خود است، در حالی که با دشمنی وحشی روبرو هستیم، همچنان موازین اخلاقی و حرفه‌ای را حفظ کرده و اقدامات لازم را برای تمایز بین جمعیت غیرنظامی و تروریست‌ها انجام می‌دهیم.

این وزیر رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین، افزود: ۱۰۰ روز از حمله حماس به اسرائیل می‌گذرد، ۱۰۰ روز است که عزیزان ما در غزه گروگان گرفته شده‌اند.

وی همچنین نسبت به بروز درگیری در کرانه باختری هشدار داد و آن را به ضرر اهداف جنگ غزه دانست.

گالانت گفت باید از هرگونه تنش در کرانه باختری اجتناب کرد و موضوع کارگران و پول را سازمان دهی کرد.

گالانت در ادامه خاطرنشان کرد تشکیلات خودگردان فلسطین قدرتمند به نفع امنیت رژیم صهیونیستی است.

عملیات و درگیری‌های نظامی در جبهه‌های مختلف در صدمین روز از جنگ نوار غزه ادامه دارد و حمله به انصارالله یمن تهدیدی برای گسترش دایره جنگ در منطقه است.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد تعداد تلفات و مجروحان نوار غزه در نتیجه بمباران مداوم رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر سال گذشته به بیش از ۲۳ هزار شهید و بیش از ۶۰ هزار زخمی رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در آخرین آمار منتشر شده در سایت رسمی خود، کشته شدن ۵۲۲ افسر و سرباز را از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تائید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =